sk1rty Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Ja, i går var det søndag og da skal man jo ha det fint å slappe av, eller? Våknet til dette synet: Og denne lakken var helt ny i Juli 06 da jeg hellakkerte bilen. Det er også brukt Supreme Clear klarlakk fra RM-lakk, som er en ripefri klarlakk som koster flesk, men den hjalp ganske lite da noen ble litt for fristet av å kose litt med vectraen min. Noen som vet hva som skjer i forbindelse med forsikring? Bonustap? Egenandel? EDIT: Gjorde bildene en smule mindre :) Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghost7 Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 faen kjipt. det samme skjedde meg i fjor. ny lakk vart ripa opp av narkomaner som ikkje greide å bryte seg inn i bilen. heile langsida var skrapa opp... viss du får tak i dei ring meg så hjelper eg gjerne til med å knuse kneskåler! Siter \___\____________/___/ [OO]\_____Y_____/[OO] \===\__|__|__|__/===/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Oi! Nedtur! Kondolerer og håper forsikringen ordner dette, kasko? Kjenner jeg blir sinna når sånt skjer. Hadde det skjedd med meg hadde jeg lagt ann emo-stil, blitt depressiv og funnet frem barberblader. Elns. Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 fyyy...... det er så trist når sånt skjer.. ÆSJ!! Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Forferdelig kjipt!! Du har vel ikke tilfeldigvis en arg eks eller noe sånt? :boxers Får håpe du får det igjen på forsikringen. Folk som gjør sånt eier ikke tanke for andre enn seg selv. Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Er kasko på bilen, ja. Har ikke hatt noen seriøse forhold før det forholdet jeg er i nå. Dama er påtenkt som skyldig :P Var å leverte anmeldelse til politiet i dag. De sa jeg skulle levere en forenklet anmeldelse.. Det synes jeg er så slapt at de aldri gidder å gjøre noe i slike saker. Det sier jo litt om hvorfor folk faktisk kan gjøre slike ting å komme ustraffet fra det. Hadde besøk av en journalist fra lokalavisa som hadde fått med seg saken. Han tok bilde av bilen og skulle skrive om saken.. Dette håper jeg kan bringe frem mulige vitner. Er et steinkast i havet, men prøver å se lyst på saken. Dette kommer altså oppi at jeg skal skifte eksos, fikse litt motorproblemer osv... IKKE BRA!! BLIR SÅ SINNSYKT FORBANNA!!! Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Alltid like festlig når noen ødelegger bilen... har fått bilen skada av et inntauingsfirma. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 <3 IF og resten av forsikringsverdenen <3 Nå har jeg snakket med If... Det blir egenandel på 4000 og bonustap på 30%, noe som tilsvarer over 20000 over 4 år, som det vil ta å bygge opp den bonusen! FORBANNA DRITT!!! Egner seg ikke med drapstrusler her, så jeg skal ikke komme med noen. Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Blir vel bytte av selskap nå da? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Blir vel bytte av selskap nå da? Vet ikke helt... Har ikke alle samme rutine på dette? Hadde jo full kasko og hele greia.. Skjønner ikke dette at jeg skal få bonustap for noe jeg ikke har forårsaket. Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Ufattlig kjedelig mann! Har vært med på det samme selv og skjønner hvor frustrert man blir Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Off, så trist :( Jeg føler virkelig med deg, alltid like kjekt og våkne til slike ting. (Nå er jeg helt blank med forsikringsselskap) men kanskje du kan begynne og kikke rundt etter bedre selskap? Gjensidige har en god holdning til bilforsikringer _har jeg hørt_ :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Er mulig det... Tror jeg skal ringe å høre. EDIT: Noen her som kan gi meg en "liste" over forsikringsselskap? Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 http://www.startsiden.no/okonomi_og_naringsliv/bransjer/okonomi_og_tjenester/forsikring/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 http://www.startsiden.no/okonomi_og_naringsliv/bransjer/okonomi_og_tjenester/forsikring/ Ahh.. Perfekt :) Bruker alltid startsiden når jeg skal finne lister over ting, men ikke denne gangen :P Tusen takk! Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg