Gå til innhold

Flere enn meg som likte nylakken min

Ranger emnet


sk1rty

Anbefalte innlegg

Ja, i går var det søndag og da skal man jo ha det fint å slappe av, eller?

 

Våknet til dette synet:

Herverk%20001.jpg

 

Herverk%20002.jpg

 

Herverk%20003.jpg

 

Og denne lakken var helt ny i Juli 06 da jeg hellakkerte bilen. Det er også brukt Supreme Clear klarlakk fra RM-lakk, som er en ripefri klarlakk som koster flesk, men den hjalp ganske lite da noen ble litt for fristet av å kose litt med vectraen min.

 

Noen som vet hva som skjer i forbindelse med forsikring? Bonustap? Egenandel?

 

 

EDIT: Gjorde bildene en smule mindre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig kjipt!! Du har vel ikke tilfeldigvis en arg eks eller noe sånt? :boxers Får håpe du får det igjen på forsikringen. Folk som gjør sånt eier ikke tanke for andre enn seg selv.

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kasko på bilen, ja.

 

Har ikke hatt noen seriøse forhold før det forholdet jeg er i nå. Dama er påtenkt som skyldig :P

 

Var å leverte anmeldelse til politiet i dag. De sa jeg skulle levere en forenklet anmeldelse.. Det synes jeg er så slapt at de aldri gidder å gjøre noe i slike saker. Det sier jo litt om hvorfor folk faktisk kan gjøre slike ting å komme ustraffet fra det.

 

Hadde besøk av en journalist fra lokalavisa som hadde fått med seg saken. Han tok bilde av bilen og skulle skrive om saken.. Dette håper jeg kan bringe frem mulige vitner. Er et steinkast i havet, men prøver å se lyst på saken.

 

Dette kommer altså oppi at jeg skal skifte eksos, fikse litt motorproblemer osv... IKKE BRA!!

 

BLIR SÅ SINNSYKT FORBANNA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, så trist :( Jeg føler virkelig med deg, alltid like kjekt og våkne til slike ting. (Nå er jeg helt blank med forsikringsselskap) men kanskje du kan begynne og kikke rundt etter bedre selskap? Gjensidige har en god holdning til bilforsikringer _har jeg hørt_ :)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår