heineoen Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Hei! Kjøpte i dag nytt radiator lokk! :) Så den jeg hadde var laget av metall og den jeg fikk i dag var av plastikk... Er det en ny forbedret type? (Denne var produsert i Mexico av Mopar) 507kr for et radiatorlokk :hvaskjera Siter HeInE's BlackMafia HeInE's Neon -> Til salgs! <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest AndreMedNeon Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Haha 507 kr!, få penga tilbake, bestill et fra en dodge dealer i USA, 15$+porto Andrè. Edit: http://replacement.car-stuff.com/parts/carstuff/wizard.jsp?year=1995&make=DG&model=NEON--001&category=G∂=Radiator%20Cap&returnurl=null&dp=true&showdc=true#top Der er et til 8.95$ + porto :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Skal høre med dem for Chrysler skulle ha 240kr for samme... Det gammle: Og her er det nye: Siter HeInE's BlackMafia HeInE's Neon -> Til salgs! <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Hehe..du har blitt lurt :D Jeg betalte rundt hundrelappen + etpar tiere i porto for et radiator lokk til stratusen fra Aarnes.no. Samma lokket som på neon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg