Gå til innhold

bil med skilt, samme hva

Ranger emnet

kosbært

Anbefalte innlegg

ønsker å kjøpe en bil med bakhjulsdrift helst, men kan og være fremhjul eller alle 4 :P

men den må ha skilter

og være godkjent til februar helst :P

skal bare brukes i vinter.. har en nokia n80 som jeg kan bytte mot om dette er av interesse..

haster litt...

send meg sms eller ring på 97959278

Robert

24 år

nes i akershus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Vurderer å selge min ford sierra 2,0 DOHC. Er en 89 modell. Full overhaling på toppen i juni/august. Skal på EU før februar, men hadde den på EU i forbindelse med registrering for tre måneder siden, gikk rett gjennom. Bakfangeren er litt herpa, men kan skifte den. Bilen er tidligere damekjørt. Har noen skjønnhetsfeil; rust flekker på venstre framskjerm og rustne dører foran(standard sierra feil). Servoen har også liten virkning(servopumpe defekt, lett å skaffe og bytte). Absolutt alt av bremser er helt nytt, inkludert hovedpumpe, har også nylig byttet endeledd og bærearm. Artig vinterbil. Bilder kan ordnes.

Bud mottas

1997 Audi A3 1,6

1986 Audi 200 Turbo Quattro-x-

1989 Ford sierra Dohc-x-

1988 Nissan Sunny 1,3-x-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Mazda 626 92 eller 93 model. Gidder ikke gå og sjekke. Den er eu ok frem til neste sommer. Ser ut som en dass utvendig men er teknisk bra. Er bilen til søs og hu bor på Grand Canaria. Gidder ikke betale forsikring og veiavgift på den lenger og hadde ikke gjort noe å få litt mere p-plass på tomta. Selger høyst bydende over 10 lapper. Er en 2,0 liter glxi. Tror ikke det skal være noe problem å få den gjennom neste EU heller. Men som sakt så ser den ut som en dass. Ta kontakt hvis du vil vite mere om den.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider