Gå til innhold

Grei bruksbil ønskes kjøpt!

Ranger emnet

aRne eGGe

Anbefalte innlegg

Som topic sier er jeg for tiden på leit etter en grei bruksbil. Tenker da på feks. golf,polo, audi 80 etc.

Dette er bare noen eksempler så hvis du sitter på en bil som er grei og bruke til daglig gjerne post den her.

Alle forslag mottas med takk, så bare kom med forslag

Noen guidelines:

-må være fullt kjørbar(noen mangler er ikke problem)

-eu-godkjent minst et år til

-quattro,syncro meget aktuellt

-alle varianter aktuelle(stv,sedan,coupè etc.)

-max 40-50 000,-

-lett stylet å foretrekke(ikke plastic fantastic)

-airbag fortrekkes men ikke et must

-alle årsmodeller interessante

Dette er bare noen guidelines, trenger ikke å fylle alle disse kravene.

Post gjerne her, eller ta kontakt på tlf: 95031872 eller mail: ae@teamtrade.no

VW Touran

VW Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1270362

Jeg har denne visst du er interessert :)

Denne er interessant! Hvordan er det med Eu-godkjenning? Siste service? Noen kjente feil og mangler?

Fint om du kunne sendt over flere bilder også. Av interiør,motorrom,evt. rustflekker, bulker etc. på mail: arne_egge@hotmail.com

Takk!

VW Touran

VW Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1297220&username=

tøff bil! god og kjøre! kan gå ned i pris hvis du bestemmer deg fort!

Her må jeg nesten ha litt flere bilder for å få et inntrykk. Er fan av tidlig rocco så er spent! Kunne du postet noen flere bilder her evt. sendt de på mail til arne_egge@hotmail.com hadde jeg satt pris på det!

Er det forresten denne som er høyrestyrt?

Mvh Arne

VW Touran

VW Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er interessant! Hvordan er det med Eu-godkjenning? Siste service? Noen kjente feil og mangler?

Fint om du kunne sendt over flere bilder også. Av interiør,motorrom,evt. rustflekker, bulker etc. på mail: arne_egge@hotmail.com

Takk!

-Den er akkurat EU-godkjent. Godkjente den i August i år.

-Siste service er jeg ikke sikker på. Men olje er akkurat skifta, nye tennplugger og dynamobørster skifta jeg i forge uke.

-Det som er feil med den er litt frieksos og den tar inn litt vann.

Jeg skal få prøve å få tatt noen bilder ikveld. skal sende så fort jeg får tatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Den er akkurat EU-godkjent. Godkjente den i August i år.

-Siste service er jeg ikke sikker på. Men olje er akkurat skifta, nye tennplugger og dynamobørster skifta jeg i forge uke.

-Det som er feil med den er litt frieksos og den tar inn litt vann.

Jeg skal få prøve å få tatt noen bilder ikveld. skal sende så fort jeg får tatt :)

Ok. Fint om du sender over noen bilder ja:)

VW Touran

VW Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk ikke sendt bilde på mail! aner ikke hvorfor! derfor poster jeg dem her i stede!

noen av bildene er tatt med sommerfelgene og noen uten! bilen har stålfelg på vinter desverre og det trekker ned utseende veldig! men prøv å se utenom dem da! ellers er den 90% strøken! de siste 10% går bort pga litt stygghet i lakken på fangerene og b stolpen! men det er jo en smal sak!

hvis du er fan av scirocco er dette den ultimate bilen for deg! det finnes 6 stk av denne utgaven i norge og det er en utrolig morsom bil!

trenger å få denne unna ganske så fort pga at jeg har kjøpt meg stasjonsvogn så hvis du er interessert og har mulighet til å hente den innen kort tid skal du få et prisavslag av meg! den står til 18000,- nå! men skal vurdere prisen nærmere hvis du er interessert!

DSC00106.jpg

DSC00105.jpg

DSC00067.jpg

DSC00043.jpg

DSC00044.jpg

DSC00045.jpg

DSC00046.jpg

DSC00047.jpg

DSC00048.jpg

DSC00050.jpg

DSC00052.jpg

DSC00054.jpg

håper det var nok bilder! kan gjerne ta bilder av flere ting hvis ønskelig!

- 91' Mercedes 190E 2.0

- 93' VW Passat 1.9TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider