Gå til innhold

Hertz ESK 163 S selges

Ranger emnet

GalantV6

Anbefalte innlegg

Selger mitt Hertz ESK163 S 3 veis sett med ekstra midbasser (EV165)

Pent brukt

Settet består av Diskant 3/4", Mellomtone 4" og Midbass 6,5"

Følger også med 4 stk Tsunami griller 6,5"

Info om ESK http://installbay.no/product_info.php?cPath=109_112&products_id=719

Info om TsunamiGrill http://installbay.no/product_info.php?cPath=67_79&products_id=264

http://s5.photobucket.com/albums/y166/GalantV6/Prosjekt%202/?start=80

Gi bud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor selge? Ikke fornøyd med lyden?

Lyden i dette settet er meget bra i forhold til prisen. Men det er sånn at mann gjerne vil prøve noe annet etter en stund.Dette var faktisk mitt første ordentlige frontsett som jeg monterte, og ble meget overasket over lyden i dette settet. Men har fått smaken av bilstereo og da vil man gjerne prøve ut en del andre elementer også.

Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyden i dette settet er meget bra i forhold til prisen. Men det er sånn at mann gjerne vil prøve noe annet etter en stund.Dette var faktisk mitt første ordentlige frontsett som jeg monterte, og ble meget overasket over lyden i dette settet. Men har fått smaken av bilstereo og da vil man gjerne prøve ut en del andre elementer også.

Tore

Hvordan var monteringen? Var dørene dempet? Hva drev du settet med? Venter selv på et Hertz sett..Noe større det da:D

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var monteringen? Var dørene dempet? Hva drev du settet med? Venter selv på et Hertz sett..Noe større det da:D

Dørene var dempa, mellomtonen og diskanten var støpt i A-stolpen (ikke optimalt montert) Diskanten var lit for langt unna mellomtonen og mellomtonen hadde for lite rom å spille i. Men kom på 3 plass i Emma konk i Oslo. Så det er ikke for dårlig montert, kunne vært bedre.

Midbassene var kobla i seri 8ohm og forsterkeren brokobla 4ohm, det er en SS XTA480.2, så hver dør hadde 480wrms hver.

Diskantene og mellomtonen er kobla på en XTA 720.4 (4x90wrms)

Subbene mine er kobla i 2 ohm hver på en XTA 880.2 (2x440wrms)

Så det er nok med krefter.

Er det HSK du skal ha?

Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dørene var dempa, mellomtonen og diskanten var støpt i A-stolpen (ikke optimalt montert) Diskanten var lit for langt unna mellomtonen og mellomtonen hadde for lite rom å spille i. Men kom på 3 plass i Emma konk i Oslo. Så det er ikke for dårlig montert, kunne vært bedre.

Midbassene var kobla i seri 8ohm og forsterkeren brokobla 4ohm, det er en SS XTA480.2, så hver dør hadde 480wrms hver.

Diskantene og mellomtonen er kobla på en XTA 720.4 (4x90wrms)

Subbene mine er kobla i 2 ohm hver på en XTA 880.2 (2x440wrms)

Så det er nok med krefter.

Er det HSK du skal ha?

Tore

Så ikke dette før nå jeg. Jeg har bestillt meg 4x6.5" HV165L midbasser, 2x3" HL70 mellomtoner og 2x1" HT25 diskanter samt 2x3w20 delefilter. Dette skal forhåpentligvis drives av en brokobla Tru T-4.100 med tiden. Alt montert i dørene. Diskant og mellomtone er plassert noe langt ned, men vil prøve å montere dette slik. Kan hende mellomtonen får noe lite rom å spille på til meg også, men skal lime på en "boks" bak mellomtonen slik at det blir litt rom iallefall:)

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke dette før nå jeg. Jeg har bestillt meg 4x6.5" HV165L midbasser, 2x3" HL70 mellomtoner og 2x1" HT25 diskanter samt 2x3w20 delefilter. Dette skal forhåpentligvis drives av en brokobla Tru T-4.100 med tiden. Alt montert i dørene. Diskant og mellomtone er plassert noe langt ned, men vil prøve å montere dette slik. Kan hende mellomtonen får noe lite rom å spille på til meg også, men skal lime på en "boks" bak mellomtonen slik at det blir litt rom iallefall:)

Hei

Du vil ikke merke noe spesielt selv om mellomtonen får litt lite rom, men det er en fordel å ha nok plass da disse ikke er beregnet for egen kasse.

Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider