Oleee Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Gromt.Da ble jeg litt mer sikker på at svart tak hadde gjort seg på min også.. :) Du har min stemme på den! :thumb Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 jøss.. var sikker på at det var en modellbil jeg.. hvis du ser litt på detaljene rundt der er det endel ting som skurret litt for meg iallfall.. f.eks. se på bildene på veggene, de er jo forsidene til blader.. rutene er svartmalt og i tillegg syns jeg den lille boksen ved bakhjulet ser ut som en videokassett.. hehe nice bil uansett da.. :) Rutene mener jeg var smartmalte på messa pga at interiøret ikke var helt klart så fremfor å vise frem ett halvferdig interiør så ble rutene svarte Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Jepp, skulle egentlig foliere det svart i sommer, men det ble aldri noe av..Kanskje til neste år.. :) gå for film da i første omgang, så du har en angrefrist :P Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Jepp. :) Hvordan henger dette ved f.eks høytrykksvask..? Regner med firmabiler vaskes en del, og sjeldent man ser slike der reklamen har falt delvis av.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Stikk på abm eller art sulotiun og snakk med dem, de på abm har i allefall jeg god erfaring med! De er skikkelig allrighte! Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg