Roberto Skrevet Juni 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2002 Jeg svidde girkassen min i dag!! Kjører bilcross da vel å merke så ikke mobb Asconaen min for mye :) Et eller annet hadde gjort at all oljen lakk ut av kassen min, og jeg kjørte no som jeg hadde fanden selv bak meg, resultat: Giret låste seg i 3dje gir etter langsiden:( Jeg fikk dradd den ut av det i depoet, og da kunne jeg gire til samtlige gir uten problemer.. Men når jeg hadde bilen i fri og startet motoren, så kom noen fæle lyder nedi der.. Bare fordi jeg er tom for olje, eller er det ødelagt(e) lager? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Jeg ville fylt olje og prøvd kassa. Kan jo hende den funker , men det er jo oxo sjanse for at du har "drept" et lager, eller to :rolleyes: Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juli 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Jeg tok olje på den, ikke nok (hadde bare en halvliter til overs).. Den ble bedre med en gang! Ingen lyder i fri.. Men siden dette ikke akkurat er noen normal bil , så bestemte jeg meg for å ikke begyne å blåse rundt i boligfeltet for å teste de 3 aktuelle girene :) Grunnen til at den lakk er at den kun ble festet med 3 skruer da gjengene på den siste er ødelagt.. De tre skruene har fått gjennomgå 2 treninger og et løp (som gikk hardt for seg), så de hadde åpnet seg ganske kraftig.. Må være obs på dem i fremtiden.. Kjøper ny olje på biltema i morgen og så ser jeg om det her går bra.. Får ta en tur med den en dag når det ikke er så mange familiemødre som ser meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg