Stagen Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Heisann =) noen som har noen tips på hvor jeg kan sette dvd skjermen min ? Dette er skjermen min \/ http://www.planetaudiousa.com/home/catalog/public_html/print/productSpecDetails.php?product_id=125 MVH Stagen =) Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Hei sann =) jeg satte det slik i min sånn fort og gæli et par dager før jeg dro på det siste gatebiltreffet som var. Planen min er å få montert det inn i dashbordet etterhvert men det får bli et vinterprosjekt. klart det er ikke det peneste, men det funker da,og høyden er igrunn akk passe der m t p at skjermen ikke synes på baksiden gjennom frontruta,og at dvd'n er like lettkommelig som cd spillern. heller ikke det beste merket jeg har. skulle hatt in dash men det koster fort noen lapper gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 jeg har samme dvd spiller.. den har jeg i hanskerommet... tror jeg skal lage noen brakketer til skjermen der din dvd spiller sitter nå =) Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Jeg kjøpte en mobilholder for å sette på luftedysene i midten der. Kosta vel rundt 150kr på clasohlson eller noe sånt. Bare å borre på litt større hull på den, og feste skjermen der. Om du ikke skal felle den inn noe sted? Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg