acoupe Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Så ta en titt på denne ;) http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1298898 Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Virka jo MEGET seriøs... Og ikke egne bilder av bilen engang? Noe mystisk?... Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 virka jævlig seriøst! Stylinga var ikke fin engang...drit stygg front var det også...! Menmen...om noen har penger, så værsågod :D hehe Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 noen som tror dem får igjen 5 ganger så mye bare dem bruker litt ekstra tid og plastikk på bilen. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Fikk vondt i øyene mine :puke: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Haha, du ko meg i forkjøpet, var på vei til å legge ut nå jeg! Helt drøy ass... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 HAHAHA. Fysj :D Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Fytte H........ for et elendig språk i den annonsen, jeg tror 12åringene som jeg har i praksis skriver bedre enn det der.. Drittstygg bil forresten... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Haha, du ko meg i forkjøpet, var på vei til å legge ut nå jeg! Helt drøy ass... hehe, jeg også :P skulle ha kjøpt bilen din hadde jeg hatt penger nå :\ vil ha rado igjen :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 hehe, jeg også :P skulle ha kjøpt bilen din hadde jeg hatt penger nå :\ vil ha rado igjen :P ;) Bare å ta seg en tur i banken det?:D Hehe, vet hvordan det er, er ikke bare bare med kroner alltid... Litt derfor jeg selger og, har ikke penger til alle disse prosjektene samtidig, og må dessverre prioritere litt i blant... Men lykke til med kjøp av rado hvertfall! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 noen må jo bare sende mail til den fyren... hehehe... jalla bil,jalla annonse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Hehe, noen som husker "magisk intercooler"??? Hehe, en videosnutt eller to hadde ikke vært feil:D Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 hadde vært helt konge det... syns det virket som at han som hadde skrevet annonsen var av "utenlands opprindelse".... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 hadde vært helt konge det... syns det virket som at han som hadde skrevet annonsen var av "utenlands opprindelse".... Tuller du ell??? :D:D:D Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 noope... hehehe.... norsk sjilter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg