CorraDon Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 nooooorsske sjilter sa do? Ja ikke så dom!;) Neida, ikke vondt ment mot utlendinger her asså, ikke alle nordmenn som er like flinke til å skrive heller;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeerocool Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Hadde faktisk bilde av denne liggende på pc'n min fra før av...men husker ikke hvor jeg har det fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Jeg prate bedre norge en deg ditt ræva! Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 ;) Bare å ta seg en tur i banken det?:D Hehe, vet hvordan det er, er ikke bare bare med kroner alltid... Litt derfor jeg selger og, har ikke penger til alle disse prosjektene samtidig, og må dessverre prioritere litt i blant... Men lykke til med kjøp av rado hvertfall! ja, det er det da, akkurat begynt i ny jobb og har prøvetid på 6mnd, så j får nok ikke noe lån enda.. hvis den er enda til salgs på våren skal jeg vurdere det sterkt :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 ja, det er det da, akkurat begynt i ny jobb og har prøvetid på 6mnd, så j får nok ikke noe lån enda.. hvis den er enda til salgs på våren skal jeg vurdere det sterkt :) Man vet jo aldri, spørs om det er så lett å selge en slik bil på denne tiden av året... Ordner seg nok, er jo mange andre fine Corradoer ute på markedet om dagen!:D Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 fin som snøplog på riksveg 7 hallingdal den der... var i banken i dag og tok opp lån... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Synes den grillen/panserforlener er så fin jeg.......... :chairshot Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Man vet jo aldri, spørs om det er så lett å selge en slik bil på denne tiden av året... Ordner seg nok, er jo mange andre fine Corradoer ute på markedet om dagen!:D nei det er jo ikke det ;) får håpe den enda er til salgs til våren :) bytte med golfen min + mellomlegg? :P er den like pen som på bilder? sorry ot Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 nei det er jo ikke det ;) får håpe den enda er til salgs til våren :) er den like pen som på bilder? sorry ot Sorry at jeg fortsetter OT, men ja, synes den faktisk er penere i virkeligheten, er det de fleste sier også når de ser den live... Men men, nok OT, får sikkert se den en dag;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 nei det er jo ikke det ;) får håpe den enda er til salgs til våren :) bytte med golfen min + mellomlegg? :P er den like pen som på bilder? sorry ot Så ikke at du spurte om bytte før nå jeg, men ja, kanskje det? Send meg en PM med litt info + hva du kunne tenkt deg for bilen din, så kan vi se på det! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Han har mange biler han her.. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1298874 Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Hehe, mangler bare at han skal ha overført pengene til en konto i nigeria nå, så er den dratt helt ut!:D Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Nå er den solgt! :D Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eonVR6 Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 "brukt ca. 280.000 kr bare til å style den, plus betalte mye penger at den skule bli norsk :) " DUD stop smoking it WE aint buying it Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg