A.H Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 må innrømme kvaliteten på bil-programene i norge er litt "annerledes" enn Top Gear For eks. Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 ja, er ikke så mange campingvogner som blir crøsha der blandt annet =( Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Fifth gear kjedelig? nei. Der er jo 'mesteren' Tiff Needell! Finn en bedre programleder når det gjelder kjøring du! Top gear: Bra pga mye humor og noe galskap. Autofil: Bare underholdning. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Sikkert ikke en ukjent side men linker til den http://www.finalgear.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Best Motoring International Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 nrk nett tv koster da ikke penger? Det er jo blant annet derfor vi betaler mange tusen i lisens hvert år.. Eller nei, lisensen er jo "for å få lov til å ha apparat som kan ta imot tv-signaler..." Og likevel går den rett i lomma på nrk, og likevel må man betale for å se nett-tv. Faen for et land... tar du feil, de fant ut at de ikke kunne ha noe "gratiss" tjenester... Faen for et land ja.. :puke: Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 hater nrk, hater lisensavgift, hater norsk lovgivning på området! :puke: jeg fikk heldigvis sett typisk norsk gratis i går, men det er f*** meg eneste programmet jeg har sett på de siste årene.. sammen med en og annen autofil episode.. før det var det fraggelberget! ;) (begynner å bli noen år siden det også..) men det er jo ingen som kan gjøre noe med problemet (nrk) uansett.. men sånn er jo norge! xD veit jeg er usakelig, men fy.. det er jaggu meg nrk også.. :) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flesvik Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 fifth gear er jo så etterlingning av top gear at det er patetisk, men top gear er fortsatt favoritt :P fifth gear har jo mye mer underholdene kjøring etter min mening. Også er jo Tiff en god del bedre til og kjøre enn Jerremy da. (selv om han kansje har en litt mere tørr humor) man ser f.eks ikke slik kjøring på top gear (drifting at 100 mph) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg