Tony Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Noen norske sider man kan bestille kopp holdere til bilen..? så bilde av en som hadde koppholdere i bilen, i oppbevaringsrommet i midtkonsolen her en gang.. link noen? :) Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 http://www.mobilsentrum.no/products.asp?cid=60314&n=1228264671 Så en av de her, hadde koppholdere "bak" Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Møller selger visstnok koppholder som monteres i det hulrommet/oppbevaringsrommet som er under askebegeret, foran/bak (alt ettersom) girstanga.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 OEM Koppholder finner du her, selvfølgelig fra TM Tuning:thumb Dog ikke en norsk side, men jeg anbefaler dem på det varmeste hvertfall:) Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Den som marvil snakker om kan også kjøpes fra TM-Tuning. EDIT: litt treig der ja Selv om dette skal være OEM er jeg noe skeptisk til monteringen. Syns det ser en smule jalla ut faktisk:D Selv bruker jeg en slik helt enkel en fra Biltema som festes i vinduet. Det enkle er kanskje det beste? Tar den bort og legger den i hanskerommet når den ikke er i bruk:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 bruker kaffeavtalen sin koppholder jeg :) stygg og fæl, akkurat som jeg liker det Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg