Reset Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 jeg sitter og tenker på velte bur! kan man lage det etter egen tegning? eller _MÅ_ man kjøpe ferdig GODKJENT bur? mvh Reset Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 ingen som vet?? *haster*:p Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Tror du kan bygge sjøl, men da må det være det samme som det som selges... Altså, du kan ikke bygge et bur ut i fra eget hue... Correc't me if i'm wrong.... Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 hmm!! er vell greit om det må vare sånn man kjøper! tüv godkjent og allt det der! OM man skal kjøre i LØP!:P osv! bil cross, rally osv! men jeg tenker bare på vanlig gatebruk jeg Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Ja, må være godkjent i følge bilsportboka hvis det er til bilcross/rallycross. Gatebil er jeg ikke 100% sikker på.. Er jo bare å ringe BT i morgen å høre? :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 ja, det går jo ant:p men jeg tenkte bare og høre om noen her viste det jeg:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboThorf Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Jeg vet at i Bilcross kan en lage selv. Men må være laget av sømløse rør eller uten skjøter, og i en spesifik tykkelse. Husker ikke for øyeblikket tykkelsen, men bør sveises og bøyes av noen som kan dette. Ang. rally er det vel litt strengere regler. Men til bil som skal brukes på vei er jeg ikke sikker, men vil nok tro at tykkelsen på rørene er den samme. Og at de skal sitte i et spesielt mønster. Ta kontakt med Bilsportforbundet, de vet mer om dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Hovedbøylen er 45 x 2,5 og resten er 40 x 2. og rørene skal være søm løse Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 søm løse! det vil si at rørene skal være hele? :p skal ikke være sveist på noen andre plasser enn der de festes med kvarandre? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Stemmer det ja. Skal kun sveises der du sveiser dem sammen med hverandre. Er heller ikke lov å slipe ned sveisen mener jeg. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 hmm.. kjipt:P må jo bli litt fint:D Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 http://www.pedersens-racing.no/bil/bur/ væsjegod ole ;) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 blir dyyrt:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Jess, men skal det være skikkelig koster det litt og jeg tror ikke akkurat det og sette i ett billig bur er så veeeldig smart akkurat Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 hmm.. får man godkjent med hel bur da? hva med dette " dørstrevet"? får man godkjent? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg