VilleW Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Personlig vet jeg ikke hvordan reglene ved dette er, men det er vel ikke farligere enn og drasse ræva ned på biltilsynet og spørre? De har (som regel) litt peiling? ;) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 haha:P jess.. får ta en tlf i mårra! skal ta en tlf til Helge Vik og høre om pris på m5 motor og :) Naginata: er du ikke på msn da? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Sømløse rør er rør som ikke er sveiset på langs, dette ser man på innsiden av rørene. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Runar (g40t) og jeg har kjøpt bur herifra http://www.wiechers-sport.de/ Runar har sitt godkjent i vognkortet, jeg har ikke montert mitt enda Runar har homsebur (les: alu) og jeg har Chromo4 (lettstål) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 kosta da? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 mitt kostet vel rundt 7800-8000 kr med alt Det er da med alt du kan bestille av ekstra. Chromo4 er også en god del dyrere enn vanlig stål. Husk bare å bestille avtagbare dørstag, bt liker ikke de som er sveiset fast. Med avtagbare tar du bare dem av ved visning Passformen skal være meget god både på Wiechers og Heigo. Og som alltid, du får det du betaler for buy cheap, buy twice Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 pointet med bur er egentlig? er jo egentlig bare med tanke på sikkerheten at bur er viktig da. hehe. Sikkerhet er vel viktig i bunn og grunn da, men jeg har ikke tenkt å rulle med bilen min. EDIT: Den blir jo litt stivere da riktig nok, men så går jo vekta på bilen også endel opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 ser jo tøft ut?:p er vell ingen som har planer om og velte en bil! men når man kommer i stoor fart på en bane feks.. så er det ikke alltid lett og beregne:p Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beerman Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 blir dyyrt:P gjerrigknark. syns de hadde greie priser, har ikke prøvd å bøye annet enn kobber rør sjøl (rørlegger type) og kan ikke si det var så tøft:puke: hvis du betaler noen for å sveise kan det hende at det blir pent også ;) Siter http://www.tristania.com har du diesel bil? sjekk ut: http://www.chiptuning.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg