Jtand Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Er disse bra? http://mobilsentrum.no/product.asp?c=770862654&n=1199168108&pn=1227390759 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Dette er vel nok de samme som selges på biltema. Har sånne, og syns de sklir litt for fort hvis man ikke er veldig var på gassen. Syns det er for stor vinkel på rampa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Bygg selv:) Jeg har akkurat snekret meg ramper i tre. Brukte 2" 4". Funket fjell :) Lagde også et par på GK mek(sveiste), men di ble for høy vinkel på. Så om du kjenner noen som går mek så kan du jo høre med di :) Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Slår meg sammen med Potato's tips; se om du får noen du kjenner til lage ett par; er ikke tunge arbeidet og da kan du få dem akkurat slik som du vil ;) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Hvis man har problemer med at rampene sklir unna kan man legge gummibånd, teppe-rester, eller annet passende man har liggende rundt nederste "sville" på rampa og dobbelt et stykke der hvor hjulene til bilen kmmer... Litt klønete forklart, men jeg håper at jeg har gjort meg forstått... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoSkrue Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 hva med å bruke den gamle metoen som derimot er den sikkreste, jekk og bukker. slike kjøre ramper som du viser på bilde er ikke til å stole på i det hele tatt, bare se på den spinkle konstruksjonen av de, ikke for hele verden om jeg hadde stolt på de der, det er som de andre sier her, det går ann å lage seg noen som er litt mere solide, men jeg fraråder deg å kjøpe noen som ser slik ut. litt skummelt å ta sjansen på at de holder mens du ligger under der. nei jekk og bukker er tingen. Siter Mitt Prosjekt : Overhaling av b230ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Jeg tror nok de skal holde da de er oppført til og kunne tåle 800 kg per rampe, så det tror jeg ikke skal være noe problem ;) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoSkrue Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Jeg tror nok de skal holde da de er oppført til og kunne tåle 800 kg per rampe, så det tror jeg ikke skal være noe problem ;) greit nok at de tåler vekten men vi snakker også om stabiliten :) men opp til hver enkelt. Siter Mitt Prosjekt : Overhaling av b230ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Personlig tror jeg de blir stabile med en bil oppå, men det er bare meg ;) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Jeg pleier å sikre med noe ekstra når jeg bruker disse.. Men de funker bra da. Har også lagd meg ei "trapp" av 2' 4', og det funker vel så bra det:) Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoSkrue Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Personlig tror jeg de blir stabile med en bil oppå, men det er bare meg ;) ja pga. tyngden men ver på vakt kamerat, de er tynne og uforsigbare. jeg holder meg til bukker jeg :) Siter Mitt Prosjekt : Overhaling av b230ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Dette er vel nok de samme som selges på biltema. Har sånne, og syns de sklir litt for fort hvis man ikke er veldig var på gassen. Syns det er for stor vinkel på rampa. Enig, jeg syntes ikke om de, også er de ofte for smale... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 off liker ikke sånne holdte på å kverke kløtsjen min så fant jeg ut at jeg måtte ha litt fart å da klarte jeg jo seff å kjøre over driten, det smalt ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 har sånne selv..sklir MEGET lett..uansett underlag.. jeg har borra hull i gulvet i verkstedet, slik at jeg får låst de fast med bolter.. da funker de bra.. problmet er med lave biler, er for bratte, funker dog bra med mere orginale biler.. Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jtand Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Jaja, da blir det vel bare bukk og jekk på meg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg