Gå til innhold

Lansering av nye Volvo C30..

Ranger emnet

Thyfire

Anbefalte innlegg

La meg nå først bare få si at jeg er ikke akkurat jeg den som elsker Volvo mest her i verden (no offence, men sånn ere'berre)

Men, jeg skal være med å lansere den nye Volvo C30 her på volvoforeningen i Haugesund, og det trengs en del forslag til hva som skal til for å gjøre denne lanserings kvelden til en skikkelig hit! Og ønsker først og fremt å få tilbakemelding om hva som kunne ha fått kvinnfolk til å komme på denne happeningen (har seg vist at den nye C30 er en "damebil")

Noen som har noen gode forslag? hva som helst? (stoooort budsjett ;))

Dette skal være en kveld med arrangemanger og annet morro, men det som er hele cluet er at det skal trekke folk, mest av alt damer :op:

Så hva skal til?

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vel være en trendy bil, vil ikke akkurat påstå at Eidsvåg havner i den kategorien.

Må finne noe som treffer målgruppen, og den er ikke hjemmesittende kvinner over 40.

Ta det heller med noe mer "kunstnerisk" forestilling, og selvsagt servering av litt fingermat osv.

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DJ, om du vil ha lanseringen hip og trendy. Kanskje noe litt annerledes om du vil appelere til litt mer voksne personer.

Hva med å få tak i noen som er flinke i brekkparkering? Og bruke en parkeringsplass til å demonstrere dette? Kanskje la folk prøve selv, mellom noen oppblåsbare biler?

Morsomt.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å kombinere tupperwaresalg og posesalg av sexleker?..Avslutningsvis kan det hele toppes med et solid chippendalesshow og gratis godteri.

Nok tull..Hva med div konkurranser /kåringer. Er det spesielt kvinnfolk dere vil nå..hva med å lage noe for barn? ..de henger som regel med morra si. Må iallefall finne noe som frister: Bilbane, RC-bil, legokonkurranse(gjerne i blinde) dukkeutstiliing, NM i strikking, gratis klipp,styling, manikyr, pedikyr, Trekning om noe til de som stikker innom. Om det blir lange køer er jo det vel og bra..så lenge de ikke drar videre pga sinne, hold folk engasjert med noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du inviterer meg og rune rudberg så blir det nok en stor hit.. Jeg tar meg av litt eldre damer i 40 års krisen, og rudberg tar de litt yngre..

Men fra "spøk" til alvor så har nok "en sei" ett lite poeng.. Hvis det er dårlig med arrangementer i haugesund så vil nok mange komme hvis det blir arrangert noe for både barn og kvinner. Masse plakater rundt om og boller og brus slår nok godt an.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg nå først bare få si at jeg er ikke akkurat jeg den som elsker Volvo mest her i verden (no offence, men sånn ere'berre)

Nå kjører du VAG da, så det ekke så farlig :volvopower:

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider