Waalseth Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 noen som har kjenskap til de som er brukt på link nedom? :) eller har prøvd nåke lignandes? http://img388.imageshack.us/my.php?image=12345ww9.jpg Siter http://www.bilforumet.no/700-serien/169369-min-740turbo.html Volvo 740tic 87 mod b230et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 noen som har kjenskap til de som er brukt på link nedom? :) eller har prøvd nåke lignandes? http://img388.imageshack.us/my.php?image=12345ww9.jpg Sjekk heller http://www.autogeek.net der finner du de rette sakene. Ellers hadde jeg kjøpt meg Meguiars produkter, de er kanonbra. Nxt gen tech wax + microfiber klut fra meguiars, og du er langt på vei. fåes hos Bilextra kjeden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Jeg har god kjennskap til autoglym`en iallefall. Den funker helt greit, jeg synes den ikke er helt 100% å jobbe med, iallefall ikke for hånd ( som de fleste faktisk gjør ) Resultaten av den er vel heller ikke noe å bli voldsomt imponert over, da sier jeg som over, da bruker du meguiar isteden. Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Autoglym er bra produkter, ellers støtter jeg truhaa's uttalelse om at Meguiars er kanonbra. Men nå er jeg litt inhabil da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossyboy Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Autoglym er bra produkter, ellers støtter jeg truhaa's uttalelse om at Meguiars er kanonbra. Men nå er jeg litt inhabil da ;) Det har noe med at man har kommet over et produkt som gir det det du er ute etter, samt leverer alt du trenger til bilpleie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waalseth Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Det har noe med at man har kommet over et produkt som gir det det du er ute etter, samt leverer alt du trenger til bilpleie. har fått endel små riper elr no opp gjøna pansere mitt..går i et mønster på en måte,er ikkje sikker på ka de har komt av..noen måte å få dei vekk på? rubbing eller noe? pansere og plata der vindusviskerene er ,har blitt litt falma også..noe eg kan bruke til å få tilbake fargen? eller MÅ de lakkast oppijenn ? Siter http://www.bilforumet.no/700-serien/169369-min-740turbo.html Volvo 740tic 87 mod b230et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Groggy Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Har selv kjørt Meguiar`s sine lakkrens produkter i fler år. Nå bruker jeg kun Menzerna sine produkter..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speilblank Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Har du bilder av "skaden" ? er litt enklere og bedømme når vi får se hvordan det ser ut Siter Man kan lære mye av en paranoid person,bare ved og følge etter han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Har selv kjørt Meguiar`s sine lakkrens produkter i fler år.Nå bruker jeg kun Menzerna sine produkter..... Og de får du kjøpt på Scandic Shine AS Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Har du bilder av "skaden" ? er litt enklere og bedømme når vi får se hvordan det ser ut Nå er det ett år siden denne tråden ble lagt inn, må være grenser for å grave opp gamle uaktuelle ting også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speilblank Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 sorry at jeg ikke sjekket datoen på innlegget,ikke alle som kan være like flink vet du Siter Man kan lære mye av en paranoid person,bare ved og følge etter han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Groggy Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Og de får du kjøpt på Scandic Shine AS Larsens Bilpleie Nettbutikk spar 100,- er du på jakt etter andre varianter av Menzerna fikser de det også...til fordelaktige priser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank_jarle Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Nå er det ett år siden denne tråden ble lagt inn, må være grenser for å grave opp gamle uaktuelle ting også. HEHE, dette ble reint morsomt for min del ;) Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Larsens Bilpleie Nettbutikk spar 100,- er du på jakt etter andre varianter av Menzerna fikser de det også...til fordelaktige priser. Å herregud, er ikke samme produktene engang. Vet du egentlig hvordan du polerer en bil? Du kan iallefall INGENTING om Menzerna. Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Larsens Bilpleie Nettbutikk spar 100,- er du på jakt etter andre varianter av Menzerna fikser de det også...til fordelaktige priser. LMAO Du har feil her. Er som pirex sier, det der er forskjellige produkter... Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg