Gå til innhold

APP Racing, og litt om andre leverandører..

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Greia er vel i grunn at en bør ha en eller flere plasser man handler fra, man blir gjenkjent, får hyggelig rabatt og alt blir plutselig mye enklere!

Men jeg har mange ganger ringt rundt til de store annonsørene i Amcar og spurt om de har delen?

og til vilken pris?

Er ganske ofte at men får svar som, : den delen er meget vanskelig å få tak i, å koster multum....

Meste telefon går til en av de andre.... Nei den ligger her på benken å den er så billig....

Neste gang en skal ha noe er det stikk motsatt, så jeg tror det ligger mye greier rundt forbi som noen har bestilt men ikke henta! Derfor er det mange ganger lønnsomt å ringe litt!

Å finner en fram ett svenske blad, så er det samme greiene der....

Finnes masse godsaker på hyllene hos dele folket!

Så prøv rundt litt!

Plag de på pris.... sjekk ALLTID opp mot dollar prisen....!

:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

APP var jo et velrenomert firma, men som Beadlock sier gikk det totalt til h... for noen år siden når denne karen overtok.

Jeg er veldig fornøyd med Aarnes.Har utrolig mye på lager og jeg har knapt noen sinne fått feile deler. Og sier de at de har det på lager så har de det virkelig også. Hyggelige priser også synes jeg.

Han "karen" som tok over er sinnsykt flink til å bygge motorer/girkasser, men penger kan man vell trykt si at han ikke har peiling på. At han ble frastjelt en del motorer bla en 426 hemi, hjalp ikke akkurat på situasjonen.

Bygget som han hadde butikken i tilhørte NSB å lå langs jernbanen mellom Råde og Fredrikstad, dette var rimelig falleferdig og NSB bestemte seg for å rive det.

Jeg vet det ble plasert en svær kampstein på jernbanelinja utenfor lokalet, å at godstog sporet av der, men om han hadde noe med det å gjøre vet jeg ikke :hammer

Den blandinga han hadde i tobakken tror jeg heller ikke hjalp veldig på styringen av butikken :D

Anngående priser, så så jeg selv at han oppererte med vell rundt 20% fortjeneste, så var langt billigere å kjøpte ting oss han enn noen andre plasser, tilogmed mye billigere enn å ta det selv fra USA, var bare å passe på å kun kjøpe ting han hadde på lager, hehe

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider