Gå til innhold

Hva kan jeg få for denne?

Ranger emnet

volvo_wizard

Anbefalte innlegg

Har en 84' 740GLE som jeg må bli kvitt.

Bilen har:

F-motor med automatgear.

4 x elvinduer

Aircondition

Velurinteriør (blått)

Mørk blå metallic

Soltak.

Bilen har nylig fått ny luftmassemåler, bremser foran + noen foringer bak.

Det er et par små bulker på den og et par-tre flekker med overflaterust, slett ikke ille for en slik bil fra 84.

Taktrekket er desverre helt defekt.

Km.stand er 325k tror jeg men motoren har gått mindre.Fin å kjøre

Eu.ok og avgifter betalt.

Hva kan jeg forlange for denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil jo påstå at automat er et stort pluss jeg for min del... stort sett eneste grunn til at jeg kjøpte min 740...

ja vær sin smak:p

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo mange faktorer som spiller inn på prisen, vanskelig å vurdere uten å ha saumfart den. Sjekk AutoDB og Finn.no hva lignende biler ligger på i pris. På en gammel bil er det ingen listepris, men markedet som bestemmer prisen.

For å si det sånn. Er bilen EU-ok, og holder i minst 2 år til uten noen særlige påkostninger kan du lett få nærmere 15000 for den. Slik som du fremstiller bilen høres det ut som en perfekt arbeidsbil/bruksbil.

1989 - Volvo 740 TIC - B230FT - Prosjekt

1985 - Volvo 740 GL - B230A - Bruksbilen

1993 - Opel Omega 3000 24v - C30SE - Solgt

1984 - Volvo 740 GL - B230A - Solgt

Ø.K: Add-on styling til Volvo 7-serie, evt noen som støper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider