Strandstuen Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Får meg Manta instrument denna uka her med turteller, så derfor lurer jeg på om hvordan det skal kobles opp i ascona b, noen som har koblingsskjema på dette eller er det bare plug and play?? Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris_roald Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Det er et koblings skjema på http://www.ascona.tk Siter Datsun 180B SSS Opel Ascona B (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 er det samme koblings skjema på sr og manta? Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Når jeg kobler om sånn det står der sitter jeg igjen med 2 ledninger og 2 hull i kontakta. en hvit og en blå med grønn stripe på. Hvoe er det dem skal? Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bhplay Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 den hvite er til fullt-lyset.... var det på min ascona... Siter Vw Passat 1,9 tdi stv 90hk 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 ok takk.ingen som vet hva den blå med grønn stripe på skal da?? Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bhplay Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 tipper til oletrykket...? Siter Vw Passat 1,9 tdi stv 90hk 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Takker for svar. fikk alt til å virke igår.:happyhappy: Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asconabs Skrevet Desember 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2010 mm, har et instrumentpanel selv. både sr og orginalt. lurer på og bytte til dt orginale men finner ikke koblingskjema på det noe dere vet om?. og det sr instrumente jeg har det funker bare lysa i? noen som har peiling om hva som kan være gale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg