DenimblåTT Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Her er video av Rack sin 300 ZX som leker seg litt... burnout Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 min første RWD bil og min første RWD burnout. :) Egentlig andre. men den første teller ikke. :rolleyes: :cocain: :cocain: :cocain: Filmen er i siste Divx format. Divx.com Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 jævli nice kjøring rack... stå på Rica Rica Babe :D Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 sånt liker vi :) :) film mere !!! ;) Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 håper jeg og FOBO (mazda323F) greier å oppfordre andre til å bli litt mer løsslupne med sine egne produksjoner. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Originally posted by RaCk håper jeg og FOBO (mazda323F) greier å oppfordre andre til å bli litt mer løsslupne med sine egne produksjoner. Grattis med ny bil, Rack :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Originally posted by RaCk håper jeg og FOBO (mazda323F) greier å oppfordre andre til å bli litt mer løsslupne med sine egne produksjoner. Sånn at flere kan miste lappen og ødelegge clutchen på bilen sin lol lol lol :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Originally posted by MrHappy Sånn at flere kan miste lappen og ødelegge clutchen på bilen sin lol lol lol :D Må vel egentlig bare kjøpe kraftigere clutch og la være å burne i sentrum så burde vel deg gå greit. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Hmm... klikker helt for pcen hver gang eg prøver å se den:( Men hvis det er samme som i avataren til RACK, så må jeg bare si KJEMPEDIGG:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Dritdigg Rack.. stå på.. ;) Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Originally posted by MrHappy Sånn at flere kan miste lappen og ødelegge clutchen på bilen sin lol lol lol :D Nytt svinghjul er også bestilt :) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 stilig stilig stilig ! :D :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Hvem filmer? Høres ut som han får puste problemer på slutten.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Grymma saker... Men avataren din er litt i største laget synes jeg. Husk at ikke alle har bredbånd ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Nice, men bestemor er seriøst bedre til å filme enn han kameramannen.. Håper han gjorde det billig ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg