Gå til innhold

300 ZX burnout

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Robert

Hmm... klikker helt for pcen hver gang eg prøver å se den:(

Men hvis det er samme som i avataren til RACK, så må jeg bare si KJEMPEDIGG:D

Samme skjer hos meg... får ikke sett filmen.

Originally posted by Rack

Må vel egentlig bare kjøpe kraftigere clutch og la være å burne i sentrum så burde vel deg gå greit

BARE en ny clutch hehehe og BARE slutte å burne i sentrum heheheh :D ;) Er litt det synes nå jeg.... men men.... kjipt uanset da... er ikke kult å miste lappen... gikk 8mnd uten for endel år siden jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Grymma saker...

Men avataren din er litt i største laget synes jeg. Husk at ikke alle har bredbånd ;)

Jeg sitter her på relativt kjapt nett og har rimelig rask PC og alikevell hakker det noe j.....g hver gang jeg kommer til en post av Rack. Vær så snill å gjør noe med avateren eller hva det nå enn er som gjør at det hakker sånn!

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

jævli fett bilde du har i signaturen, skule hatt STØV etter deg med skikkelig sand sprut bakover så hadde det sett ut som du kjører rally:)

er glad i lakken min jeg

Jeg sitter her på relativt kjapt nett og har rimelig rask PC og alikevell hakker det noe j.....g hver gang jeg kommer til en post av Rack. Vær så snill å gjør noe med avateren eller hva det nå enn er som gjør at det hakker sånn!

Hakker hele pc'n? Det er besynderlig rart siden det er snakk om en gif animasjon. En gif animasjon trekker ikke ressurser i det hele tatt.

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaCk

Hakker hele pc'n? Det er besynderlig rart siden det er snakk om en gif animasjon. En gif animasjon trekker ikke ressurser i det hele tatt.

Det er faktisk OK igjen nå.... kom i etterkant til å tenke på om det kan være linjene/server til Bilforumet som sliter dersom mange laster ned samtidig siden den er på nesten 0,5 MB... Det var foresten ikke hele PCen som hakket kun IE.

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider