Asim Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Originally posted by Robert Hmm... klikker helt for pcen hver gang eg prøver å se den:( Men hvis det er samme som i avataren til RACK, så må jeg bare si KJEMPEDIGG:D Samme skjer hos meg... får ikke sett filmen. Originally posted by Rack Må vel egentlig bare kjøpe kraftigere clutch og la være å burne i sentrum så burde vel deg gå greit BARE en ny clutch hehehe og BARE slutte å burne i sentrum heheheh :D ;) Er litt det synes nå jeg.... men men.... kjipt uanset da... er ikke kult å miste lappen... gikk 8mnd uten for endel år siden jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 vel. :) Jeg sitter på ISDN sjøl og har ingen problemer med avataren min. Den lastes bare ned en gang vet du. :P med mindre du er en cookie gærning som er besatt på å holde pc'n rein for alt som ikke følger med windows. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 jævli fett bilde du har i signaturen, skule hatt STØV etter deg med skikkelig sand sprut bakover så hadde det sett ut som du kjører rally:) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Originally posted by boXer Grymma saker... Men avataren din er litt i største laget synes jeg. Husk at ikke alle har bredbånd ;) Jeg sitter her på relativt kjapt nett og har rimelig rask PC og alikevell hakker det noe j.....g hver gang jeg kommer til en post av Rack. Vær så snill å gjør noe med avateren eller hva det nå enn er som gjør at det hakker sånn! Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Originally posted by rdl jævli fett bilde du har i signaturen, skule hatt STØV etter deg med skikkelig sand sprut bakover så hadde det sett ut som du kjører rally:) er glad i lakken min jeg Jeg sitter her på relativt kjapt nett og har rimelig rask PC og alikevell hakker det noe j.....g hver gang jeg kommer til en post av Rack. Vær så snill å gjør noe med avateren eller hva det nå enn er som gjør at det hakker sånn! Hakker hele pc'n? Det er besynderlig rart siden det er snakk om en gif animasjon. En gif animasjon trekker ikke ressurser i det hele tatt. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Originally posted by RaCk Hakker hele pc'n? Det er besynderlig rart siden det er snakk om en gif animasjon. En gif animasjon trekker ikke ressurser i det hele tatt. Det er faktisk OK igjen nå.... kom i etterkant til å tenke på om det kan være linjene/server til Bilforumet som sliter dersom mange laster ned samtidig siden den er på nesten 0,5 MB... Det var foresten ikke hele PCen som hakket kun IE. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 hvor mange gamp er det i bilen din da, robert? jeg får ikke sett filmen enda, pga codec problemer på stasjonære.. her funker avataren helt fint.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Det kom for kameramannen på slutten der... Btw, hakkete film... Og kameramannen må jo være full... :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 hehe kameramann hadde jo noe å digge også da :D :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 hakkete film? Må være din maskin. Virker helt fint her. Flyter som bare det. :) Kameramannen måtte vaske seg i nærmeste bekk etter filminnslaget. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Fet burning! :D Men det må være noe galt med kameramannen ja.. Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 han er bare veldig glad i zoom. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Off-topic: Walter_melon: Sjekk PM! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg