tinntinn Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 passer disse i 2èr golfen eller er det mindre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 passer disse i 2èr golfen eller er det mindre? Du får inn 4" i dashborder på Golf II, med modifikasjon av hullet. Orginalt sitter det 3,5" der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Du får inn 4" i dashborder på Golf II, med modifikasjon av hullet. Orginalt sitter det 3,5" der. oi. så lite!:D hehe! hvilke høytalere er til å anbefale der da? hvilket lydbilde gir det i bilen med disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 oi. så lite!:D hehe!hvilke høytalere er til å anbefale der da? hvilket lydbilde gir det i bilen med disse? Av de absolutt beste 3,5" på markedet må nok være Soundstream SST3.5, de spiller fantastisk bra. Kombinerer du disse med f.eks en 6" midbass i hver dør og én 10" eller 12" i bagasjen så er du langt på vei. Demp dørene skikkelig. Med høyttalerne plassert oppe på dashbordet så vil du få et høyere lydbilde og det vil være langt enklere å få justert inn et godt sentrert lydbilde i forhold til å ha høyttalerne i nede i dørene som mange biler har. Noen forslag: Soundstream SST3.5 kr 795,- Hertz HV 165 kr 1199,- Soundstream LW4.580 kr 2995,- Fordelen med LW4.580 er at den har innebygd bandpassfilter, slik at du kan kjøre SST3.5 passivt på to kanaler og kjøre HV 165 aktivt som midbass på de to neste kanalene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Jeg har hatt SST4.0, og de spilte meget pent. Behagelig og detaljert lyd uten å bli FOR varm og "ullen" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Kan bare nevne i farten at de Earthquake 3,5" til 600,- ikke går inn uten modifikasjoner. Magneten går for langt ned, men er ikke så veldig vanskelig å fikse, selv om det er trangt frammi der. Ellers ble jeg overasket over hvor pent denne spilte til prisen! Jeg synes den spilte penere enn flere høyttalere til 1000 lappen som jeg har hørt, men selvsagt må du ha en midbass i døra til å hjelpe denne på lavere frekvenser. 5,25" passer orginalt, å få plass til 6,5" krever litt modifikasjoner. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg