AnDtHo Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Hei! Team Sideways arrangerer istreff på Hebbes Isracing Heggedal, like ved sigdal lørdag den 6. Januar.. Mer info finner dere her: http://teamsideways.com/phpBB2/viewtopic.php?t=561 Vi tar denne gang påmelding med betaling.. Mvh. Anders - Sideways Crew --------------------------------------------------------------------- Veibeskrivelse: Fra hønefoss: Fra Hønefoss tar man Rv7 mot Noresund. I Noresund: Etter en bru: Etter ca 20 min: Så: Nede ved Rv287: Rett etter Sigdal Kjøkken sin fabrikk på høyre side skal man svinge inn til høyre på tunet til Hebbe, vi vil sette ut skilt.. :D Fra Oslo: Man kan kjøre E16 Hønefoss og så følge beskrivelse over eller man kan ta E18 drammen, så E134 til krokstadelva, så Rv35 til Åmot, så Rv287 til Eggedal.. Det vil bli skiltet inn til Hebbe fra Rv287.. :D Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Er jo nesten fullt jo, hvordan er det ang rallypigg o.l? Hva skjer hvis det ikke blir kaldt nok? Mulighet for fler enn 30 stk? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Hva skjer hvis det ikke blir kaldt nok? Jeg tror det allerede er is der.... Jeg er med: Nikolai Devik Volvo 360 Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 var utrolig int. for dette! tok ikke 48 timer før listen var full.. det er fortsatt mulig å sette seg på "vente-liste".. alltid noen som ikke kan! Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 var utrolig int. for dette! tok ikke 48 timer før listen var full.. det er fortsatt mulig å sette seg på "vente-liste".. alltid noen som ikke kan! Slutt å tull a.. jeg vil være med!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Slutt å tull a.. jeg vil være med!!!! kan godt sette deg på "venteliste"?? som sagt!, alltid noen som ikke kan! Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 kan godt sette deg på "venteliste"?? som sagt!, alltid noen som ikke kan! Gjør det! 2 sjåfører og 2 Audi S4'er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Make it 3 ;) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 trenger navn og bil:) Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyttekassa Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Sett meg opp på vente listen også. Sondre Lundhaug Bil: Audi 90 q. med ispigg Siter Bruksbil: Golf 5 TDI 4-motion Banebil: Audi 90q (x-audisentrum) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Sett meg opp på vente listen også. Sondre Lundhaug Bil: Audi 90 q. med ispigg it is done!!! Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyttekassa Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Hvor på lista ligger jeg foreløpi? Er det urealistisk med deltakelse? Siter Bruksbil: Golf 5 TDI 4-motion Banebil: Audi 90q (x-audisentrum) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Ops! Av en eller annen merkelig grunn så har jeg ikke fått noen mail fra forumet her når det har blitt svart i denne posten.. Som Machagen sier over her så ble lista vår full på under 42 timer, det er nå 30 påmeldte og 6 på venteliste.. Det er alltid noen som melder avbud, men at det blir så mange som 6 er tvilsomt.. Den som venter får se.. Vi kommer nok til å arrangere dette igjen, men vi slipper nok ikke innpå mer en 30 biler da det skal være nok kjøring på alle.. Det er et prinsipp vi prøver å holde, mye kjøring til en billig penge.. Dog ikke så billig denne gang, men utleier var ikke villig til å fire på pris, dessverre.. Når det gjelder lista så sjekk første post i linken over her, alt står der.. Er påmelding med betaling, men de som står på venteliste skal ikke betale før de har fått bekreftet plass blant de 30 på banen..:) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Siden jeg kjenner faren din så kan du vel klemme inn meg og lillebroren min :) ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Siden jeg kjenner faren din så kan du vel klemme inn meg og lillebroren min :) ? Faren min? Er vanskelig å klemme inn noe når det er fullt allerede.. hehe.. Lønner seg å være kjapp med å melde seg på, våre treff er ofte fullbooka allerede etter 24 timer etter vi legger ut info..:) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg