dusico Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Er jo nesten fullt jo, hvordan er det ang rallypigg o.l?Hva skjer hvis det ikke blir kaldt nok? Mulighet for fler enn 30 stk? rallypigg er lov. og der er ikke krav om bur. (knivpigg er ikke lov) kulde skal nok ikke bli no problem, var kaldt som pokker forige vinter. har satt en grense på 30 stk. noe som tilsier 10-15min. med kjøring pr. gruppe (10 biler) 20-30min. pause, noe som holder til evt. dekkbytte, en matbit, litt juging, skruing, tømme ryggen, kjøle ned ego og at dekk og bil får litt hvile mellom heatene. sees på isen:) Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Hvis isen er for dårlig å kjøre på så er det penga tilbake for de som ønsker det.. Men så tidlig på sesongen pleier alltid isen å være bra der oppe.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Gjør det!2 sjåfører og 2 Audi S4'er Eirik - Audi S4 da er du med på listen Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Hvor på lista ligger jeg foreløpi? Er det urealistisk med deltakelse? nei, er vel ikke det.. det er alltid litt forfall mot slutten... har vist seg kjekt å ha "venteliste" Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Make it 3 ;) Har jeg satt deg på venteliste?? Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Eirik - Audi S4 da er du med på listen Flotters! Ta med lillebror også så blir det kombinert hytte/sladde tur :peace: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Har jeg satt deg på venteliste?? Han er ikke med på listen, burde egentlig stå under Haavard - S4 Dr_Bass blir ihvertfall noe sånt som Frank-Andre S2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stivare Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 De som ikke får plass kan vel ta seg en tur til Engerdal http://www.nmk.no/engerdal der satser de litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyttekassa Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Skjedd noe mer med påmeldinga? Noen som har git fra seg plassen? Sondre Siter Bruksbil: Golf 5 TDI 4-motion Banebil: Audi 90q (x-audisentrum) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Påkrevd med bur hvis man kjører med rally/is pigg her også? Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Er bare en som har meldt avbud, men vi oppdaterer fortløpende.. Eneste som er påbudt er hjelm og at bilen er i teknisk god stand.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyttekassa Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Sender dere pm til de som er neste på lista da? Siter Bruksbil: Golf 5 TDI 4-motion Banebil: Audi 90q (x-audisentrum) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Sender dere pm til de som er neste på lista da? Beste er om dere titter innom innimellom da det ikke er alle som er registrert på forumet vårt.. :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Er jeg på lista? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Er jeg på lista? Vet ikke hva du heter? Men du kan vel sjekke selv, lista finner du i linken over her.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg