Gå til innhold

Iskjøring Sigdal 6. Januar

Ranger emnet


AnDtHo

Anbefalte innlegg

Det er meldt snø i sigdal i helga!!!!!

 

Og det er kaldere i dalen der vannet ligger en det værmeldinga får med seg, det er enda håp..:)

 

http://www.storm.no/tv2/Vaer.aspx?utmx=521048&utmy=6677087&meter=320&sted=Eggedal&maplevel=5

 

 

Meget bra!

Jeg overfører penger ikveld. Men da kommer de ikke før litt etter fristen mest sannsynelig!

 

Eirik - s4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

i dag snør det i sigdal,men er veldig tung og våt snø så er spennende og se om det fortsetter,eller om det går over til regn.ei mil lenger ned sprut regner det,så er nok litt i grenseland.

 

Bra du oppdaterer oss.. Er ikke bare snø som er viktig, tykkelsen på isen er også viktig.. Jeg avlyser hvis det er den minste tvil om isen er bra nok.. Men vi kan jo håpe alt ordner seg..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Da var endelig oppdatering av kjøreliste på plass.. Dere som er kommet med på kjøring ifra venteliste kan kontakte meg på PM om dere fortsatt ønsker å kjøre, betaling tar vi på PM, evnt SMS om dere ikke er regga på sideways forum..

 

http://teamsideways.com/phpBB2/viewtopic.php?t=561&postdays=0&postorder=asc&start=0

 

mob: 48259990

 

Mvh.

 

Andtho

Crew

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor tykk må isen være?

 

Kommer det til å bli treff vis det ikke er noe snø på banen?

 

Kan være veldig dumt for noen inklusive meg med piggfritt å blank is, men vis snøen kommer så kommer jeg og;)

- Vw bora 1.9tdi 4motion

X 1991 Audi S4 2.2t

X 2000 Passat

X 1993 Audi S4

X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor tykk må isen være?

 

Kommer det til å bli treff vis det ikke er noe snø på banen?

 

Kan være veldig dumt for noen inklusive meg med piggfritt å blank is, men vis snøen kommer så kommer jeg og;)

 

Det blir ikke treff uten tykk is og snø på isen, det er mange som kommer med vanlige hjul og da trenger vi snø..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du kommet med på kjøring etter å ha stått på venteliste ta kontakt på PM eller SMS innen onsdag 3. januar, hvis ikke går plassen din til noen andre..

 

Setter nå en dato for å gi de på venteliste en sjangse.. :D

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor tykk må isen være?

 

Kommer det til å bli treff vis det ikke er noe snø på banen?

 

Kan være veldig dumt for noen inklusive meg med piggfritt å blank is, men vis snøen kommer så kommer jeg og;)

 

20cm is bærer en bil med god margin.

 

føret på isen blir det holdt oppdateringer om, så det er full forståelse om noen trekker seg. tro meg, jeg har piggfritt på en pitteliten mx5, så jeg har samme forutsettninger :)

 

håper at så mange som mulig kan komme.

- Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 |

[X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) |

|TeamSideways|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår