kenwood Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 er vell kommet ca 5 cm med snø,men har vekslet litt fra minus til pluss grader i dag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 er vell kommet ca 5 cm med snø,men har vekslet litt fra minus til pluss grader i dag... Okey, fint med litt oppdateringer..:) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 ossen er mulighetene for å trekke seg vis jeg mener det ikke er holdbart for min del. har jo betalt og allt men jeg vil ikke vis det fortsetter sånn, vis vi ikke får utdelt ispigg:) Siter - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zeeker Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Hvordan er det med den lista på hjemmesida deres. De 30 som er på første lista, er de folka som sto på venteliste flyttet opp dit? eller står de skrevet på venteliste enda, men kan være med hvis de betaler? Hilsen en som vil være med å kjøre - AnDtHo : Kan du sette meg på venteliste? Siter Zeeker - The Only One __________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Hvordan er det med den lista på hjemmesida deres. De 30 som er på første lista, er de folka som sto på venteliste flyttet opp dit? eller står de skrevet på venteliste enda, men kan være med hvis de betaler? Hilsen en som vil være med å kjøre - AnDtHo : Kan du sette meg på venteliste? De som sto på kjøreliste men ikke ga lyd fra seg eller har betalt til fristen, ble satt ned på venteliste, de som sto på venteliste ble satt opp på kjøreliste og har til ønsdag med å si ifra om de vil ha plassen eller ikke.. Etter det er det førstmann men penger som får plassen.. For ordens skyld, fullt navn og type bil? Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 ossen er mulighetene for å trekke seg vis jeg mener det ikke er holdbart for min del. har jo betalt og allt men jeg vil ikke vis det fortsetter sånn, vis vi ikke får utdelt ispigg:) Det blir ikke noe treff uten snø på isen, så enkelt er det.. Det er altfor mange i din situasjon, med vanlige vinterhjul som kommer.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Ta kontakt med meg om du ønsker kjøring.. Grunnet mange avmeldelser og folk som ikke hører fra seg har vi flere ledige plasser en først anntatt.. Isen er til dags dato (onsdag 3. jan) 45 cm tykk og det ligger ca 20 cm med brøytekant langs banen.. Siste avgjørelse på om treffet blir avlyst eller ikke tas i kveld onsdag.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyttekassa Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Syns jeg hørte 35 cm var nok. da må det jo bli treff... Siter Bruksbil: Golf 5 TDI 4-motion Banebil: Audi 90q (x-audisentrum) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 dyttekassa: kom med Audin :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyttekassa Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 er klar den. håper den holder... har skudd en del i det siste :p... Siter Bruksbil: Golf 5 TDI 4-motion Banebil: Audi 90q (x-audisentrum) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Pitteliten oppdatering.. :P Isen var bra og det var snø nok på isen, og det snødde når jeg var der i stad.. Vi ses på treff! :partyon: Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyttekassa Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 når må vi møte opp? SKal det være førermøte? Siter Bruksbil: Golf 5 TDI 4-motion Banebil: Audi 90q (x-audisentrum) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Litt bilder: Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 når må vi møte opp?SKal det være førermøte? Førermøte kl. 10.00 ved lavvon til Hebbe.. Vi har banen fra 09.00.. Kommer liten veibeskrivelse i første post snart..:thumb Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Glemte å legge til at banen er lengre i år.. 3.5 km.. :thumb Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg