AnDtHo Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Liten værrapport fra Sigdal.. Snakka akkurat med Hebbe og der snør det nå, han skal ut å måke isen i åtte tiden i morra så da får vi fersk måkt is når vi kommer.. kiddie Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders- Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Rettelse, dette er en _bedre_ banekjøring en den 27 januar.. :happyhappy: Spøk til revolver, kjipt du ikke får vært med da.. Hva er det du retter? Siter Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Hadde et lite uhell når jeg hentet E30en nå. den skle av hengeren , ødela gjengene på tappepullet i bunnpanna og har da oljelekkasje. Er ikke sikker på om jeg har fått tettet den helt. Er 90% sansynlig at vi kommer med en vill E36 coupe med 102 hk i stedet for 325en. Som finale knakk et ribbein under forsøket på å tette lekkasjen.... men skal kjøre. Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Hva er det du retter? Bulker? Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Hadde et lite uhell når jeg hentet E30en nå. den skle av hengeren , ødela gjengene på tappepullet i bunnpanna og har da oljelekkasje. Er ikke sikker på om jeg har fått tettet den helt. Er 90% sansynlig at vi kommer med en vill E36 coupe med 102 hk i stedet for 325en. Som finale knakk et ribbein under forsøket på å tette lekkasjen.... men skal kjøre. Det er den rette instillinga! Vi ses! Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Det er gratis inngang og det er gratis å se på for de som lurer på det.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenwood Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Men hvor kom det 20cm tykkere is fra på under ei uke? Bare lurer Era Det snør en del der i dag,så dere får nok en bra bane i mårra:) Kan oxo beroligge om det er noen som er redd for tykkelsen på isen,kjenner hebbe godt og vet at han ikke tar noen sjanser der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Da køyer jeg, vi ses i morra! Husk hjelm og godt humør! Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Ooooog der var jeg hjemme fra treffet. Isen var strøken, men grunnet få biler på banen av gangen blei det lite kjøring :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Ooooog der var jeg hjemme fra treffet.Isen var strøken, men grunnet få biler på banen av gangen blei det lite kjøring :( fikk desverre ikke vært med (h****es jobben). hvor mange biler var det på banen avgangen Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 4... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 4... KAy, mange minutter per heat da? Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyttekassa Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 alt fra en til 5 runder per hit sto i kø hele tiden... ellers bra Siter Bruksbil: Golf 5 TDI 4-motion Banebil: Audi 90q (x-audisentrum) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Snakket akkurat med Andtho, hørtes ut som Hebbe hadde endret litt på de reglene i forhold til det de var forbredt på. Teamsideways hadde regnet med flere biler på banen samtidig. kjedelig å høre om all ventingen, det er aldri morro. Hørtes også ut som om det hadde vært et supert treff ellers? Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Jeg kan bekrefte det Hagen sier over her, vi ble forespeilet ca 10 biler på banen om gangen, derfor valgte vi å satse på 30 biler.. Dette ville resultert i 3 heat a 10 biler som på omgang ville kjørt 5 runder rundt banen hver.. Noe som ville bety ca 15 min kjøring, 30 min pause osv.. Jeg beklager på det sterkeste all ventingen, jeg diskuterte dette med Hebbe flere ganger, men fikk ikke noe godt svar på hvorfor ting ble gjort anderledes.. Akkurat når det gjelder isen er Hebbes ord lov og det var lite vi fikk gjort med det.. Men ellers så synes jeg det var et bra treff, reportasje kommer i mars utgaven av Maxpower hvis alt klaffer, skal få dette bekreftet senere.. Nå går jeg og legger meg.. Hva synes dere ellers om treffet da? Førermøte og sånt, alltid greit med litt feedback på det vi gjør..:) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg