Morgis Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Ingen her som spiller Flat Out 2 ? Skamrått spill. Man begynner med lite penger og har da bare råd til vrakbiler som sviver og går. Man begynner gjerne å kjøre Derby da og man jobber seg oppover hvor man tjener penger ved å kræsje ut motstandere, kåret til "bulldozer" (kjøre i stykker mest mulig på veien til mål), stunte, først i mål osv. Man har etterhvert råd til spreke streetracere. Alle bilene kan trimmes og oppgraderes. Mange ville baner, spesiellt stunt banene hvor man kan kjøre ned skihoppbakker, skyte føreren gjennom flammeringer, sende føreren bortover bowlinggulvet for å satse på Strike :D. Masse vill nitroboost og ville motstandere. Kjøre i stykker lover, busker, stolper og allt som er... Sprenge bensinstasjoner... Her er det mye tid med moro mener jeg :) (litt variert grafikk ettersom noen av bildene er fra Playstation(google image)) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Dette er helrått :) Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Hehe, sneket seg inn et bilde fra et annet spill ser jeg:p. Menneh, flatout er helrått ja, har runda det, men det er ikke så mye mer å gjøre da. Gikk litt for fort lei... Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Moro det spillet her ja, til arcade å være. Dog ergret jeg meg grønn over at bilen styrer gassen selv, og dette kunne ikke slås av. Du kan kjøre inn i en sving med gassen i bånn, og du hører at bilen likevel slakker av.. Grei funksjon for 8-åringer som spiller, men det hadde vært fint om den kunne slås av. Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Moro det spillet her ja, til arcade å være. Dog ergret jeg meg grønn over at bilen styrer gassen selv, og dette kunne ikke slås av. Du kan kjøre inn i en sving med gassen i bånn, og du hører at bilen likevel slakker av.. Grei funksjon for 8-åringer som spiller, men det hadde vært fint om den kunne slås av. har ikke jeg merket noe til ?! Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Hehe, sneket seg inn et bilde fra et annet spill ser jeg:p. hvor? er 2-3 bilder fra playstation her om det var de du lurte på ? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Bare kjør med gassen i bånn, så hører du at pådraget kommer og går etterhvert som du tar svinger....nesten som traction control. Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Bare kjør med gassen i bånn, så hører du at pådraget kommer og går etterhvert som du tar svinger....nesten som traction control. er ikke det pga humper og hull i bakken da? skjer ikke på asfalt hvertfall Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 er ikke det pga humper og hull i bakken da?skjer ikke på asfalt hvertfall Jeg får ikke fram hva jeg mener her. Men at du ikke har merket det, er jo bare bra. Da irriterer du deg ikke over det sånn som jeg gjør. Jeg avinstallerte spillet bare på grunn av den fordømrade autothrottle'n :D Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Det kommer garantert en patch til dette og som fikser det :) Kom en patch til enern som gjorde det ganske mer realistisk, og morro.. Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 hvor? er 2-3 bilder fra playstation her om det var de du lurte på ? Bilde nummer 6, det med monstertrucken... Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Bilde nummer 6, det med monstertrucken... er vel fra flatout 1 Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 er vel fra flatout 1 nei.. er vel ikke derfra? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Til kun ps2 og pc? Eller xbox au? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet November 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Til kun ps2 og pc? Eller xbox au? http://www.flatoutgame.com/ Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg