Gå til innhold

Hva synes det om det Martin Schanche gjorde?

Ranger emnet

Bauer

Anbefalte innlegg

http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/08/26/376874.html

DI_6oe26kxq.jpg

DI_6oe26kxn.jpg

Jeg synes det var kult! Han har sine egne meninger, og det er fett! Han er vel en av de råeste politikerne jeg vet om!

Men om dette passer inn i politikken er en helt annen sak ;) Selv om det var artig!

- Som ei jomfru som har slått opp et telt i en militærleir. Slik forklarer Schanche seg etter å ha slått til en Ap-politiker

Current: '02 VW Golf TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Bauer

http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/08/26/376874.html

DI_6oe26kxq.jpg

DI_6oe26kxn.jpg

Jeg synes det var kult! Han har sine egne meninger, og det er fett! Han er vel en av de råeste politikerne jeg vet om!

Han klarer tydligvis ikke styre seg, han passer ikke inn i politikken, eod. Sikkert flink til å kjøre/bygge biler, men han er jo en apekatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...... Mannen er jo konge! Hater tryne på sånne frekke politikere som tror de kan slenge dritt uten å få seg 5 fingre.

"Martin schanke vår helt på tinget"

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er ikke måten han reagerte på. Tvert imot viser det på en glimrende måte hva slags kvalmt skuespill politikken har blitt. Det er nemlig helt vanlig at politikerne kan slenge dritt til hverandre. Etterpå hestehandler de om sine egne pensjoner og frie feriereiser. Jeg spyr av slikt.

Er enig i at man skal IKKE slå i en politisk diskusjon, men hvis du går bort til en fyr på gata og begynner å rope "feiging" gjentatte ganger oppi trynet på han, må du regne med å få deg "to tette og ei badehette".

En politker lever ikke i virkeligheten. Det harmløse klasket fra M.S. var en grei påminnelse til vedkommende om akkurat det.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider