Gå til innhold

Hva synes det om det Martin Schanche gjorde?

Ranger emnet

Bauer

Anbefalte innlegg

For og si det sånn, hadde en kvalm liten drittsekk kommet opp i trynet på meg og kalt meg feig og oppført seg spydig, så hadde nok høyrehånda fått høvla over trynet på den idioten rimelig bra!.. mulig føtterne også når personen har ligget på bakken!..

Om det hadde vært et TV kamera der eller ikke.. so what? prinsipper er prinsipper.

Støtter Martin fullt ut på dette :)

:dude: stemmer nok frp selv, som jeg alltid har gjort! aneglsmili

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

FYYYYYYY FAEN ASS! Noen ganger så får jeg lyst til å kidnappe masse politi folk og torturere dem! De etterforsker stakkars uskyldige martin som ingen har anmeldt, men ikke folk som tydligvis er sinnsyke og sparker bulker i bilene til folk, selvom folk kommer med bevis og anmelder det!:mad: Fy faen så irriterende ass!

Og du unge-SV eller hva du er karen.... Jo jeg har stemmerett, fyller 18 om under en mnd og man har jo stemme rett det året man fyller 18... Men det er jo bare kommune valg i år da.

FRP heeeeeeeele veien!

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Calib'R

Ta hu med på byen, å sjenk hu dritings på rusbrus.

så ta hu med hjem, sett på no skikkelig satan musikk (blackmetal/deathmetal/speedmetal osv), og ha en erotisk omgang med henne mens webcam/etc. står og sender/lagrer.. ergo er det utpressingsmateriale for og få valgjerd UT av politikken!!!! YES!!

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke forsvare å slå, men det ms gjorde var jo ikke ett slag. Men en påminnelse om at visse ting sier en ikke.. skjer jo hele tiden slikt. skjønner godt at politiet ikke rekker annet hvis de skal ta seg av disse sakene hele tia..

En annen ting er at folk tror dette er avgjørende for valget. Hvis det gjør at du har ombestemt deg burde en egentlig ikke gå å stemme i det hele tatt. Da er en for lite opptatt av hva vi virkelig skal stemme på. Avisene gjør dette til et stortingsvalg, men det er det jo ikke.. Denne gangen skal vi stemme på nissene som bestemmer i nærmiljøet vårt..De som setter opp bommer og bomringer.. De som gjør at våre eldre ikke har det som de skal. De som greier det utroligste.. Gjelder å finne en en tror på som har de mest positive sidene for deg.. alle har jo en eller flere negative ting..

Tenk over det...

Jeg stemmer ikke frp hvis dette tyder på det...

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Calib'R

Ta hu med på byen, å sjenk hu dritings på rusbrus.

Til den som klarer oppdraget.. ta nu nån naken bilder av ho åsså

så vi har noe å se på hær på forumet :D :D :D :D :D :D

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger noen herlige Martin-sitater på Nettavisen

- Jeg er omtrent like forberedt som ei jomfru som har slått opp telt i ei militærleir (Schanche, om skoledebatten, TV 2 25.08) lol

- Kæm har ikke opplevd en 16-åring i senga. Det jeg sier, er at svært mange mannfolk som har et kjent navn og en viss aura, og som reiser litt rundt, mer enn en gang har opplevd å måtte skyfle senga si rein for ungjenter thumpsup

- Tviler på at Hagen klarer å løfte en kjepp som er stor nok... sombrero

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider