Refinement! Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 hva tenker du på da? det sies jo at om du har el vindu forran, så skal alt ligge klart til speil og l vinduer bak..men dette er avbekrefta hvertfall! og i min 89modell ligger det ikke klart til noenting, bortsett dra antenneforsterker og grøftlys Hvis du tenker på min nå, så fant jeg jo ut at el vinduene foran var ettermontert, dvs kun ledningsnett til vinduene foran. Hadde det derimot vært montert el vinduer foran fra fabrikk, ville ledningsnett ligget klar til el speil samt kabling til B-stolpe for vinduer bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_740_GLE Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 760:Kromlist på dørhandtak. Generelt meir krom lister. Ekstra lys i taket, bake. GLE = PRV V6 Ekstra handtak innvendig i dørene. Ofte meir utstyr, som el vindu, takluke, tåkelys... 760 1990 mod har ekstra breie baklykter. Multi-Link på nyere modeller? Kromgrill? Nokre kom med el. stoler. (ekstrautstyr?) Hmm....Bære ett lite spm, på min 740 er d kromlist på dørhandtak å på listene på dørene, e detta noka som e ettermonetert, eller kun man få de levert orginalt me dette? Har kun sett sånne liste på innporterte 740`a ( min er ikke d) å på 760..... Siter 88 Volvo 740 GLE 86 Lada Niva 85 Nissan King Cab 76 Chevrolet K20 76 Chevrolet K20 (Offroad bil;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Jeg er ikke helt sikker, men siden det ser ut til at du har en 740GLE, tror jeg det er sannsynlig at det er originalt. Denne skiller seg tross alt noe fra den laaangt vanligere 740GL. Og ikke minst virker det mer sannsynlig på 88-modellen enn tidligere, i og med at 760 da hadde fått et annerledes utseende og det dermed ikke lenger fantes forvekslingsfare... Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg