Tommy405GTX Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 hey mener og ha lest noe om at det er en egen chatt for bilforumet.. hvordan kan en amatør på mirc finne denne?? Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 #bilforumet.net går du på;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Husk at det er EFnet server, og ikke Undernet, dalenet eller quakenet som mange sitter på. Skrive dette i status vinduet i mirc når du starter opp. /server irc.homelien.no 6667 deretter /join #bilforumet.net Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet August 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 oki ;) får se om jeg får det til i kveld :) Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet August 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 hmmm er helt håpløs på detta jeg for jeg får det ikke til ser det ut som....[ 16:41] * Connect retry #5 irc.homelien.no (6667) [16:41] * Connection attempt timed out :( Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Originally posted by Tommy405GTX hmmm er helt håpløs på detta jeg for jeg får det ikke til ser det ut som....[ 16:41] * Connect retry #5 irc.homelien.no (6667) [16:41] * Connection attempt timed out :( mulig irc.banetele.no finnes fortsatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Originally posted by kinx mulig irc.banetele.no finnes fortsatt fortsatt den raskeste... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 bare skriv /server irc.banetele.no /join #bilforumet.net burde funke ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
intenzo Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 du har irc.daxnet.no også, eller irc.efnet.pl Siter [-] bmw 316i compact e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 dere wannabe-nerder, her er en enkel url som funker for de som har lagt inn mirc på pc'n sin. http://irc://irc.efnet.org/bilforumet.net Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Originally posted by Hawkon dere wannabe-nerder, her er en enkel url som funker for de som har lagt inn mirc på pc'n sin. http://irc://irc.efnet.org/bilforumet.net Dritbra sagt Hawkon :D "Wanna be nerder" *fnis fnis* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg