Olsen_nissan Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Kast ut noen bilder av motorrommet da tommy.. :D Feit bil. sånn det skal være Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Dette er det eneste bildet jeg har av motor rommet.... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig89 Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 min 77' som je kjøpte i sta :) Siter Volvo <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 denne er riktig nokk ikke min men den gammle råtassen til stefar min. hehe Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toa Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 min 77' som je kjøpte i sta :) hvilken stand er den i? vet det var en ifra OMC som var å kikka på den! men for hjem uten da han synes den ble litt dyr i forhold til pris.... Ta godt vare på det diesel panseret foresten! er flere som prøver å få tak i slike!;) Litt OT her men;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Min 77 modell, som jeg ga 1500kr for, bare overflate rust, og er ikke mye av det heller :D Har liggende 2.2 motor, 48mm Dellorto gassere, 60mm senk, 2.2 bremser og et sett 8x15 HTN felger med 195\45 dekk ;) Må bare få nøkkel til garasjen nå, og få tatt stinga i lillefingern, så kan jeg endelig begynne på den! :D Garasjen: (ja Rekorden er min og ;) ) Og et bilde av mantaen og ;) :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johansen rasarlag Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 min 77' som je kjøpte i sta :) Hilsen Tommy på jobben:-) Siter [sIGPIC][/sIGPIC] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig89 Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Hilsen Tommy på jobben:-) Takker ;) sleng ut no bilder av din også da? feit den også :) Siter Volvo <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ugland Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Kan vel bidra litt jeg også. Gamlebilen Morobilen Enda en Prosjekt Siter 76' Opel Ascona B 89' Opel Omega A 94' Opel Omega B 96' Volvo 940LT http://opelgutta.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 aaaahh ascona a'n din 'ugland' herregeuud å fin<3<3 samme med de andre ass.. fine var'em.. noen specs på dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ugland Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Den røde var 2.2i turbo, 5-tr getrag, kortstyring, diffbrems. Den gule har C20LET, 5-tr getrag, kortstyring, bur, diffbrems. A ascona'n er 2.0E, 5-tr getrag, diffbrems. Den hvite er foreløpig bare prosjekt, komplett 400 kit, bur, kortstyring, volvo bakaksel med 4-link. Siter 76' Opel Ascona B 89' Opel Omega A 94' Opel Omega B 96' Volvo 940LT http://opelgutta.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 hørtes juggu meg ikke dårlig ut det:D.. ble forelsket i ascona a'n jeg... ascona A er seriøst den deiligeste bilen som finnes<33333333 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølle-ascona Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Stakkar fine bilen:( Siter "Suddenly, I heared a tapping, as of someone gently rapping, rapping at my chamber door." Ascona B/J 16V ombygging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chissan Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 ser ikke sånn ut nå veit je :knock: Siter VW Golf mk1 Cab Opel Ascona B Rallybil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg