asona_er_best Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 2 pokaler? få høre?. kjøre frontmestermøtet og goldagan rudsengen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudsengen Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Jaja, fikk pokal for beste rundetid, og en pokal det stod "BEST IN SHOW" på.....Hmmm lurer på hva det kan være gitt....hehe... Klart det, Fronten å Goldagsløpet skal kjøres vettu... Må det....:) :) :) :) :) Siter OMC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 gratulere med pokalene da:D.. best in show er jo ekstra stas da:D.. det er flott:D.. desto mer opel desto bedre løp:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 jaja..Det hadde vært noe det.... Hehe.... Var bra på Dagali i helgen gitt... Fikk med meg 2 pokaler hjem å jeg gitt.... Døde omegan ell???? Den døde litt men fikk liv i den igjen, brant litt elektrisk så måtte til å gjenoppbygge det litt.. Men knuste ræva på den i autovern nå i natt. så skal ut i verkstedet å høgge den nå. Neste år blir det omega a 3.0 24v på dagali i stedet. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona81 Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 gullet mitt... ferdig opp-pusset men skal plukkes i biter igjen...ny motor på gang. Kommer til å savne å kjøre denne i sommer... Siter 81'mod Opel Ascona B 4dr PROSJEKT 93'mod vw passat 35i stv RATLOOK 90'mod vw Passat 35i GT G60 stv. oppussings objekt som blir kommende bruksbil 99'mod Kawasaki ZX9R NINJA - værsting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chissan Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 gullet mitt... http://home.no.net/mtxpower/fine%20sconaen%204.JPG[/img] http://home.no.net/mtxpower/fine%20sconaen%205.JPG[/img] http://home.no.net/mtxpower/fine%20sconaen%203.JPG[/img] ferdig opp-pusset men skal plukkes i biter igjen...ny motor på gang. Kommer til å savne å kjøre denne i sommer... Niiiiiiice:omfg Siter VW Golf mk1 Cab Opel Ascona B Rallybil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 her er min 77 model :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 strøken ascona B det der.. varmer hjertet å se strøkne ascona'r i norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 her er bilder jeg tok av noen b ascona på 90 tallet, jeg tror nok dessverre at disse bilene er blitt spiker nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 gikk mange fete av disse på starten av 90 åra.men husker i 99 når jeg var på vei til butikken kom det 3 ascona'r etter hverandre, synd man ikke ser sånt lenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 i dag er det jo nesten bare kebab traller og riskokere det går på.... kjedelige greier.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Ascona-B-Power: Den asconaen din er akkurat slik jeg vil ha.. Perfekt farge, perfekte felger, passe lav... ALT Selger du?? Hvor mye skal du ha?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Ascona-B-Power: Den asconaen din er akkurat slik jeg vil ha.. Perfekt farge, perfekte felger, passe lav... ALT Selger du?? Hvor mye skal du ha?? den er nok ikke til salgs.... men du kan jo ta en titt her... bruker og komme opp noen god biter av og til der.. http://www.autodb.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Takk for det. Tenkte jeg bare skulle høre.. Nå veit du hvertfall at det fins folk som digger asconaen din... Tipper det er flere enn meg.. TG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 den er nok ikke til salgs.... men du kan jo ta en titt her... bruker og komme opp noen god biter av og til der.. http://www.autodb.no/ Akkurat kjøpt den vel? Stod ikke denna på autodb for no dager sia? Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg