theopelking Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 noen som sier det blir rått å ha perlemor i klarlakken,hva er egenlig det a? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 noen som orke å forklar meg hva det er?hihi Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Det er masse med klinkekuler i lakken. Bare dem er bittebitte små. Gir en fin gjenskinn og kan fåres i flere farger. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen.1 Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 pelemor lakk er jo kjempe dyrt da. har det selv, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 pelemor lakk er jo kjempe dyrt da. har det selv, Er vel samme prisen på pearl og metallic lakk, og pearl er vel like vanligt som metallic nå for tiden. Opelking, hvis du skal ha pearl innblandet i klarlakken, så bør du skynde deg og få kjøpt pearl i tynnerbase, siden den er forbudt og selge etter 01-01-2007, og vannfortynnbar pearl kan ikke blandes i klarlakken. Evt kjøpe den i konsentrat, eller som ferdig pakke i 3 sjikts system Metallic er metall korn (sølvfargede) innblandet i lakken, derav navnet metallic, Pearl er bitte små plastkuler (små perler) med noenlunde samme farve som farven på bilen, når du ser på en farve og den har sølvfargede korn i lakken er det en metallic lakk, men har den fargede korn er det en pearl Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 har en grill å bakrutesenker som skal lakkes shu,så han som eid bilen før sa at han brukt blå perlemor i klarlakken så må prøv på det jeg og,tror dere det bli stor skille uten eller?å pris på sånt a for å ha i klarlakken liksom?=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Forskjell blir det nok, men det spørs hvordan farge bilen er. Hvit bil med blå perlemor vises det mer forskjell på enn blå bil med blå perlemor. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Forskjel med eller uten blir det ja, du må vel få vite av han hvilket lakkmerke og hvilken pearl mixefarge han blandet i klarlakken da hvis du bare skal lakke noen deler og skal ha dei til å matche resten, noe pris kan jeg ikke si, siden jeg handler inn i store kvanta, og har div rabatter som gjør at min pris er en helt annen enn den du må betale, og prisen vil jo variere på hvilken mengde du skal ha, og hvilket lakkmerke det er, så du får bare ringe rundt til forskjellige lakkforhandlere og høre med dem Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 bilen er sølv lakkkode 137 for dem som vet det hehe har skaffa lakk å klarlakk ble egenlig nesten makan da men ikke helt fornøyd enda hehe Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 snakka med dem på tillerbillakk i trondheim men viste ikke så my tror jeg hehe Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg