trans75/77 Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Var en artig diskusjon her for en stund siden om Integra vs SRT-10. Noen av dere som har Dodge Ram SRT-10 som vet avstanden mellom bladfjærene bak og evt hvor bred hele bak-akslingen er??? Hvis noen vet har peiling, er jeg også interresert i å høre om lengde, breddeog høyde på viper v10 8,3 liters motor og kasse!!!:angelsmili: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 sjekk deler på moldestuket sitt forum. en som skal selge srt10 drivverk med ramme fra pickup Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal C. Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Kan sjekke det opp for deg om to uker vist du vil. Send meg en PM da. Siter Paal C. Ram SRT 10 "Lekebil" Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest" http://www.HPComposites.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trans75/77 Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Takker og bukker!!! skal prøve å huske det!! Hadde vært greit med de dataene!!:pray Vet at det står en viper motor og ramme til salgs på moldestuket sine sider. Har prøvd å spørre, men måtte ringe skulle jeg få noen svar!! :biker Så lenge det blir forlangt såpass for motoren (med tilbehør) gidder jeg ikke ringe i det hele tatt!!:shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyV8 Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 http://www.frantzenracing.com/FRForum/phpBB2/viewtopic.php?t=84 Det er jeg som har lagt ut den annonsen på moldestuket og fler steder... Jeg har bare lagt ut annonsen for selgeren så jeg vet ikke stort mer en deg, trans75/77! Er vel bare å ta en telefon å spørre eieren? Siter www.frantzenracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trans75/77 Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Har vært inne på siden din og sett på bildene som ligger der!!:hello: Interressant at SRT-10 har bladfjærer bak!! Når jeg klarer og skaffe meg litt mer info om vekt på motor og størrelser så kan jeg evt ringe og gi et bud, men tror ikke vi blir enige!! :flushit: Vet du om det er manuell eller automat på den?? Regner med at det er 6 trinns manuell dere sikter til?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyV8 Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Bra det er fler som tar seg en tur inn på siden :) 6 trinns Manuell, ja! Siter www.frantzenracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trans75/77 Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Har vært inne der flere ganger.... hjemmesiden din er kjempebra:thumb Ser i hvertfall at du har lagt ned mye jobb på den.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyV8 Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Ja, det har blitt noen timer med siden. Og mange fler kommer det til å bli :) Siter www.frantzenracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Jeg regner med at det følger med papirene til ramma, for det er flere av disse som er blitt borte, og det er kjipt å kjøpe katta i sekken... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Det står i annonsen at den selges uten papirer. Her er det altså delene som er til salgs først og fremst.Rammen kan vel kun være intr til å lage en ren racebil el av. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Papirene er fortsatt int. med tanke på omsetning og heling av stjålet gods. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 er bare å sjekke opp motornummeret mot motorvognsregisteret da.. lurer på hvor trangt det hadde vært i motorrummet på en 240 det der... hehe Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal C. Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Det står i annonsen at den selges uten papirer. Her er det altså delene som er til salgs først og fremst.Rammen kan vel kun være intr til å lage en ren racebil el av. Ikke akkurat den rette ramma for å lage ræsbil'a... Den er stor og tung. Holder på å sjekke opp rundt om i Statene etter kondemnerte biler som har hel motor og drivverk, må ha reserve deler... Siter Paal C. Ram SRT 10 "Lekebil" Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest" http://www.HPComposites.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Slikt er ofte tilsalgs på ebay, men det vet du sikkert.Rundt 8000 dollars for motor og gear. Nei den gamle rammen er vel ikke noe å ha anatgelig.Måtte vært hvis man skulle grisesenket en slik bil og sveis høyere kickup,smalnet for breiere hjulhus eller lignende. Denne rammen er visst solgt ser jeg på moldestuket. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg