snuss Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Hallo folks veit ikke om denne tråden ligger riktig, men veit noen hvordan mulighetene er for og kjøre på bane (rudskogen,våler) på vanlige dager, utenom treff\gatebil. går det noe kjørekurs for folk som er nye på bane om sommeren? litt info hadde vært konge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2FAST 2FØRTI Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 er mange små treff om sommern som bilmekaniker.no (bauda) treff, ruud racing treff, trackday, tpc, ford, japse, kna osv.. http://www.kna.no har treff med kjørekurs, men litt strenge regler.. bare å følge med her på forumet når det byner å bli sommer igjen.. Siter 1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 gleder meg allrede! kjører til v6 raser! bare og bytte! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Hepp. Jeg har arrangert et par kjørekurs tidligere, og dersom interessen er til stede så kan jeg godt gjøre det igjen. Kjenner stort sett det som kan krype å gå av racerførere, så kan skaffe flinke instruktører. Mange som er interessert i dette da? Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kodenm Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Hepp. Jeg har arrangert et par kjørekurs tidligere, og dersom interessen er til stede så kan jeg godt gjøre det igjen. Kjenner stort sett det som kan krype å gå av racerførere, så kan skaffe flinke instruktører. Mange som er interessert i dette da? jeg er helt klart kjempe inntresert i å være med på hva det skulle være av kurs, men er mest inntresert i å lære meg å drifte. er det noe kurs så er jeg garantert med:-D Siter http://www.thisgirlgoessideways.com Nissan 180sx s13 sr20det 95 mod Nissan 200sx s13 91 mod (x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 jeg er helt klart kjempe inntresert i å være med på hva det skulle være av kurs, men er mest inntresert i å lære meg å drifte. er det noe kurs så er jeg garantert med:-D Om du vil lære å drifte så kan du komme på Rudskogen den 28. april 2007. Da starter vi sesongen med en license day. Her vil man få trene hele dagen, samt få tips og råd fra andre driftere og dommere. Kan ordne noen instruktører også :) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snuss Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 FSR: det hørtes aboslutt interessant ut! ikke drifting for min del (pengene er nok ikke helt på plass enda:P). men alt annet av kjørekurs hadde vært knall. trenger og lære meg teknikk for banekjøring. har øvd meg på veien litt for mye og det har bare resultert i tapt førekort 2 ganger, pga utkjøring.. er bare 20 nå så begynner og bli slitsomt:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kodenm Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Om du vil lære å drifte så kan du komme på Rudskogen den 28. april 2007. Da starter vi sesongen med en license day. Her vil man få trene hele dagen, samt få tips og råd fra andre driftere og dommere. Kan ordne noen instruktører også :) da er den dagen satt av:-D instuktør hadde vært passende tror jeg for å prøve å få til noe uten å ha noe særlig peiling i det hele tatt tror jeg bare blir noem rot:shake Siter http://www.thisgirlgoessideways.com Nissan 180sx s13 sr20det 95 mod Nissan 200sx s13 91 mod (x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg