Aron88 Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Jau, da kjeda jeg meg en kveld og tenkte litt på mine drømmer :P Jeg miksa litt på photoshop og lurte på hva dere syns? Ogrinal: Jeg har senka bilen min, satt på felger fra ASA, tona rutene, klare bremselys og blinkers, lakka listene og PRØVD å lage chrome lister rundt vinduene :P HVa syns dere? Foresten..man får tona vinduene i blått? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superb 4x4 Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 gjorde seg med senk og felger:) jeg hadde ikke latt krommen gå ned ved b- stolpen men latt den følge vinduene oppe og nede slik som på denne 3BG'en . ja du får blå film, det mener jeg helt bestemt. da er det vel bare å begynne å bestille deler, får du den noe lignende som på bildet ditt har du en meget fin passat;) Siter 2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42 x2004 Ford Mondeo ghia X x2005 Volvo V50. x1999 VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 ja, den lista funker vel bedre :) bestille dele nå? nei nei..gjennom vinteren skal den være orginal..men mot sommer tider da blir det litt gaver til bilen min :) Hva syns du om felgene a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndyB Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 ja, den lista funker vel bedre :) bestille dele nå? nei nei..gjennom vinteren skal den være orginal..men mot sommer tider da blir det litt gaver til bilen min :) Hva syns du om felgene a? Når det gjelder felga dine må jeg si hva JEG mener... Di er DRIIIIIIIIT RÅE!!!!!! En på jobben har de i 19" på sin SLK. Sikkle sikkle... ;) Siter Min prosjekt tråd: PASSAT GT http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1437337#post1437337 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Når det gjelder felga dine må jeg si hva JEG mener... Di er DRIIIIIIIIT RÅE!!!!!! En på jobben har de i 19" på sin SLK. Sikkle sikkle... ;) hehe, da har vi samme mening...så dem, og blei helt stum :P koster en del for de 19*..tror 18* koster rundt 14 eller noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g40T Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 hehe, da har vi samme mening...så dem, og blei helt stum :Pkoster en del for de 19*..tror 18* koster rundt 14 eller noe. Er det ikke ASA felger du har brukt, evt hos sharif koster de vel ikke så mye med dekk?? Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Passat Projekt Bora http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=136232 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindurt Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Crom er knall!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet November 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Crom er knall!:D det er sant ;) Er det ikke ASA felger du har brukt, evt hos sharif koster de vel ikke så mye med dekk?? har fått høre at 18* av de felgene koster rundt 12 ca..så da ligger vel 19* på en 18-19? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg