Darkstar Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Eg har en kammerat som nettopp er flyttet til Ålesund for å gå på skole. Han kjøre forøvrig en rød Golf III med en "liten" vinge. Han lurer på hvor folk holder seg om kveldene? Eller mer konkret hvor "rånerene" holder seg! :) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Har oppholdt meg i Ålesund noen perioder i sommerferien og jeg var veldig fornøyd med utelivet der, mange bra utesteder... Rånere leita jeg ikke så veldig mye etter da jeg begynner å bli en smule lei, men jeg så noen hårete rånebiler utenfor Moa-senteret om kvelden... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiNy Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Statoil stasjonen på Moa, og Shell stasjonen i Vegsundet er sikre tips. Mange 18-åringer har jeg inntrykk av, men da er det sikkert litt teens der også. NB. har ikke bodd i Ålesund på noen år, but some things never change, I guess... Siter 2001 BMW 525iAT x 2004 Audi A4 1.9 TDI TIP x 2004 mkV Golf 1.9 TDI DSG x 1994 mk3 Golf GTi 2.0 8v x 1984 mk1 Golf GTi 1.8 8v x 1978 mk1 Golf 1.6 GT Gasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Shell i vegsundet er det vel stor sett alltid folk. Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 hehe... har sett den røde 3er golfen med "liten vinge". vi henge somsagt på statoil moa og shell vegsund Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Den Golfen kom innom skansekaia da vi hadde et "lite" streetmeet med ca 26 bila på rånerekke der.... Men han bare kjørte igjen... Va forresten nesten heile gjengen som kjørte på rekke fra langt pokker i vold ut på landet på ei lita øy som hete sula;) Å heilt til Ålesund sentrum, folk kom sprutende fra alle kanta å hengte seg på på veien:D Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 fra sula ??? utafor frøya i sør trøndelag??? går jo ikke vei en gang fra sula jo:eek: har vel bilen stående på frøya eller noe de da.... Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Neeeeeeeeeeiiiiiiiiiii :D Sula er den øya som er nermest sør for Ålesund. (Og Ålesund er en øy det også!) Er faktisk ganske mange 1000 som bor der (Husker ikke tallet) Og den er ikke liten! :D Langt pokker i vold er vel og legge litt hardt i, siden der bare er 25 km fra spissen av øya til Ålesund sentrum. 15 min på natta ;) Shell i Vegsundet (sitter med tåke i øynene og mimrer) Var mye morro som skjedde der. Hang der mye for 8-10 år siden. Og joda, jeg kommer egentlig fra Sula. Men tok konsekvensene av at det ikke er så mye liv der og flyttet til Oslo.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Heisann alle rånere i ålebyen!!! ;) Jeg er da denne mystiske personen som kjørere den røde golfen, med en "liten vinge" på, som alle har snudd seg etter og en del har lurt på hvem han der er!!!!!!!!!!!!!!!! (med den stygge store vinga på EN GOLF), som mange mener...... ;) det jeg lurte på var om det var noe aktivitet i sentrum av ålebyen, eller om jeg må sige ut til moa el vegsund for å finne dåkkar...... Va som sakt nede på kaien søndagen da jeg fant en hel del folk, og mange fine biler...... men soom sagt er jeg ny i byen og kjenner knapt meg selv her oppe..... og hadde ikke vært så dumt å komt i kontakt med alle disse råneguttene, vi er jo praktisk talt av samme blod,(ihvertfall på bil dilla......) så hvem utroper seg til å bli min råne fadder!!!!!!!!!!! hehe ;) og ta hånd om en stakkars ny kommling? bor for tiden i skarbøvika, oppe med foreldra til Ramsyen, men er på jakt etter noe nytt, så kom med tips der og dere... takker på forhånd Heydå Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet August 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Originally posted by Golf 3 GTD Special Heisann alle rånere i ålebyen!!! ;) Jeg er da denne mystiske personen som kjørere den røde golfen, med en "liten vinge" på, som alle har snudd seg etter og en del har lurt på hvem han der er!!!!!!!!!!!!!!!! (med den stygge store vinga på EN GOLF), som mange mener...... ;) det jeg lurte på var om det var noe aktivitet i sentrum av ålebyen, eller om jeg må sige ut til moa el vegsund for å finne dåkkar...... Va som sakt nede på kaien søndagen da jeg fant en hel del folk, og mange fine biler...... men soom sagt er jeg ny i byen og kjenner knapt meg selv her oppe..... og hadde ikke vært så dumt å komt i kontakt med alle disse råneguttene, vi er jo praktisk talt av samme blod,(ihvertfall på bil dilla......) så hvem utroper seg til å bli min råne fadder!!!!!!!!!!! hehe ;) og ta hånd om en stakkars ny kommling? bor for tiden i skarbøvika, oppe med foreldra til Ramsyen, men er på jakt etter noe nytt, så kom med tips der og dere... takker på forhånd Heydå Trenger du folk til å ta vare på deg der oppe altså... Kanskje ikke så dumt det !!!! :cool: :cool: :cool: ;) ;) ;) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatvr6 Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 noen kan jo kjøpe større felger i innflytningsgave til deg. da hadde golfen blit dobbelt så fin Siter IF U CAN`T RACE IT SELL IT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Originally posted by antheus Neeeeeeeeeeiiiiiiiiiii :D Sula er den øya som er nermest sør for Ålesund. (Og Ålesund er en øy det også!) Er faktisk ganske mange 1000 som bor der (Husker ikke tallet) Og den er ikke liten! :D Langt pokker i vold er vel og legge litt hardt i, siden der bare er 25 km fra spissen av øya til Ålesund sentrum. 15 min på natta ;) Shell i Vegsundet (sitter med tåke i øynene og mimrer) Var mye morro som skjedde der. Hang der mye for 8-10 år siden. Og joda, jeg kommer egentlig fra Sula. Men tok konsekvensene av at det ikke er så mye liv der og flyttet til Oslo.:D kanskje like greit????hehe:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 "passatvr6" kjøper du nye felger til meg da???? ;) grunnen til at de ble kjøpt var at jeg gikk liksom fort tom for penger (som vanlig) og det var det eneste jeg fikk tak i rett før jeg sku flytte, 2500 kr md dekk (brukt da)... de er nå bedre enn de 13" org....... Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet August 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Originally posted by Golf 3 GTD Special "passatvr6" kjøper du nye felger til meg da???? ;) grunnen til at de ble kjøpt var at jeg gikk liksom fort tom for penger (som vanlig) og det var det eneste jeg fikk tak i rett før jeg sku flytte, 2500 kr md dekk (brukt da)... de er nå bedre enn de 13" org....... Det er helt rett!!!! Mye bedre, tro meg!!!!!!! :cool: Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 "passatvr6" kor du e i frå då? Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg