passatvr6 Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 ikke fra ålesund men nærmere bestemt kløfta på romerike. ikke glem bilder når du får deg nye hjul!!! ps: pen liten vinge du har ja. motor da? Siter IF U CAN`T RACE IT SELL IT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Den vingen der ser ikke ut.. Blir nesten litt kvalm kjenner jeg.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Feit vinge da... har du noen bilder i profil eller? Vil se bakfra og forfra også! :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Heisann alle dere Kjekt at dere liker bilen min.... har hørt mange rare komentarer ang vinge ++ menne den GTI vinga du snakte om SHERIFF.. er det sån spoiler oppe på ruta som du må borre gjenom ruta? EL???????? flere bilder kan jeg ligge inn i mårra, har dem ikke med meg akk nå.... side skjørtene er caprizone sine universale, de har 2 modeller, den jeg har og en med overlapp lufting bak. det er bare en ekstra dings som du setter uttapå helt vanlige skjørter.... kan se om jeg får fikset noen bilder der også.... de koster forøvrig ca 2000 og jeg kjøpte de av AST Performance i Bergen........... motor er for noen et stort skuff, for meg og egentlig, visst man skal tenke på effekten....... jeg har godt i fra en 150hk++ celica til en SEIG dreven golf Den har da TURBO..... ;) men den går forsåvidt bare på ((((((diesel))))))) altså en turbodiesel ;) og ja jeg har faktisk HALVERT HK siden sist bil, men jeg så på det som en annen positiv måte, nå som jeg er student er det jo greit med en billig drift sikker bil, og hvorfor ikke en TD. det er en 93 mod og jeg fikk den billig, så jeg bare måtte ha den....... jeg kan se om jeg får tak i bildene slik bilen var da jeg kjøpte den i slutten av mai beg. juni....... sku ikke tro at det var samme bilen......... Også lurte jeg på en ting....... Vet noen om et popp off system til meg???? hadde vert drit artigt å fått det til..... jeg har ikke vakum på diesel-dyret mitt til å åpne dump-valven, for å slippe ut overtrykket så jeg trenger et system som gir den vakum når den trenger??? noen som vet noe eller har tips??? GOD NATT GUTTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (& jenter ;) ) Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golft 3 GTD Special Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 bilen bakfra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golft 3 GTD Special Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 bilen forfra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Tiny: Du flytta fra skikkelig Sulavann til Metanolen i Oslo asså;) Den eneste grunnen til og bo på sula forøvrig ;) (Nå får jeg sikkert bank neste gang jeg nærmer meg sula.. hehe) Du med Vinge golfen: Neste gang du ser en Grønn Polo med VW Racing i frontruta og lexuslykter må du huske og hilse:) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Originally posted by Golf 3 GTD Special Heisann alle dere Kjekt at dere liker bilen min.... har hørt mange rare komentarer ang vinge ++ menne den GTI vinga du snakte om SHERIFF.. er det sån spoiler oppe på ruta som du må borre gjenom ruta? EL???????? Jau, sånn som står på GTI. ;) Likte ikke helt rompa på bilen din. Har ikke no sansen for cup diffusere.. Rs fronten din, den er fra dietech ikke sant? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Du, vingemann.. Skal du bygge bilen din helt om? Startet med vingen? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet August 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Ja, Tommy der er bare å fortsette med resten også!!! ;) :cool: Og til slutt kan du jo bytte motor!!!! :D :D :D :D Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 shell i vegsund eller statoil på moa da finner du hvertfall noen rånere! :P Du med den røde golfen, jeg kjørte rett bak deg på Lerstad i en hvit opel den dagen det var rånerekke på kaia i byen :) Jeg syns det er kult når folk gjør ting med bilen som ingen andre har gjor før jeg! :D oppsiktsvekkende bil ja! lexus lys neste? Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 golf3gtd: kjørte bak deg i ørsta idag... hva i hel**** gjorde du her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 er du ålesunds råners sjekk www.carstyling.tk eller www.shellivegsund.cjb.net står litt info der :rolleyes: Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Den vingen... hvorfor??? Har sett deg her i Ålesund opptil flere ganger, må bare le hver gang. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Til dere som bare ler av vingen min, BARE LE!!!!!! folk har jo delt smak og den er svær, det skal jeg være eing med, men jeg bare måtte ha den... enten hater du den ellers elsker du den...... ;) og koffor jeg var i ørstad!!!! jeg var på vei hjem til Bergen en tur.... fra ålesund derfor såg du meg der..... hehe og jeg har CUP DIFUSERE på bilen min bak ja!! og JA jeg vil ha lexus el Euro lights med LED belysning........ må bare komme til penga.... ikke alltids like lett dette å være student.... men til alle dere rånere i Ålesund, la oss møtes en dag da, når jeg er kommet opp igjen, etter helga..... og se hva vi får kokt i hop... hehe nå må jeg ut å råne litt hjemme....... heydå Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg