CaliBreez Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Koster jo under 2000 for lexus da :) faen sku funnes til min og! da hadde jeg kjøpt Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Originally posted by Golf 3 GTD Special Heisann alle rånere i ålebyen!!! ;) Jeg er da denne mystiske personen som kjørere den røde golfen, med en "liten vinge" på, som alle har snudd seg etter og en del har lurt på hvem han der er!!!!!!!!!!!!!!!! (med den stygge store vinga på EN GOLF), som mange mener...... ;) det jeg lurte på var om det var noe aktivitet i sentrum av ålebyen, eller om jeg må sige ut til moa el vegsund for å finne dåkkar...... Va som sakt nede på kaien søndagen da jeg fant en hel del folk, og mange fine biler...... men soom sagt er jeg ny i byen og kjenner knapt meg selv her oppe..... og hadde ikke vært så dumt å komt i kontakt med alle disse råneguttene, vi er jo praktisk talt av samme blod,(ihvertfall på bil dilla......) så hvem utroper seg til å bli min råne fadder!!!!!!!!!!! hehe ;) og ta hånd om en stakkars ny kommling? bor for tiden i skarbøvika, oppe med foreldra til Ramsyen, men er på jakt etter noe nytt, så kom med tips der og dere... takker på forhånd Heydå Så denne patenten i Bergen også. samme bilen kanskje? ;) Syntes det er bra at noen skiller seg ut. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet August 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Originally posted by RaCk Så denne patenten i Bergen også. samme bilen kanskje? ;) Syntes det er bra at noen skiller seg ut. Er nok samme bil ja, hvise den er rød! Ha ner opprinnelig fra Knarvik!!! Går en VR6 i Knarvik området også med samme vingen, denne er litt halvferdig enda!!! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiNy Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Thugstaracing: Jeg flytter dit arbeide tar meg, og i fjor ble det Oslo go jobb på Kjeller, i år jobb på Rygge, men jeg bor fortsatt i Oslo. Jeg har en liten hybel på flystasjonen her også. Men jeg savner Ålesund! Kommer nok tilbake om noen få år, tenker jeg. Siter 2001 BMW 525iAT x 2004 Audi A4 1.9 TDI TIP x 2004 mkV Golf 1.9 TDI DSG x 1994 mk3 Golf GTi 2.0 8v x 1984 mk1 Golf GTi 1.8 8v x 1978 mk1 Golf 1.6 GT Gasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg