GFL Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Hva slags musikk foretrekker folket for tiden? Hva lastet dere ned sist?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Vanessa Mae var det jeg lasta ned sist tror jeg.... sammen med Armin Van Buuren;) Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Er det noen som laster ned musikk da? Kun originalt her! Kan anbefale Andreas Vollenweier og Alison Krauss. Any of the CD`s will do just fine! Mvh Pål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 i dag, Jokke, i morgen jokke, og den dagen jeg dør, fortsatt jokke... Ellers så har man jo noe annet greit som Guns`n roses, mew, foofighters, gawin, hammerfall, kean, muse, pink floyd, rem, bigbang, u2 osv... Sist lasta jeg ned Sugarbabes - push the button... den er bare SÅ RÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Pål: må høre låta før man kjøper vettu ;) Har jo kjøpt diverse i det siste.... Dire Straits, Chris Rea, Enya, Celine Dion m.fl. Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Pål: må høre låta før man kjøper vettu ;) Har jo kjøpt diverse i det siste.... Dire Straits, Chris Rea, Enya, Celine Dion m.fl. Chris rea har den sykaste julesangen-... Driving home for christmas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Chris rea har den sykaste julesangen-... Driving home for christmas I know ;) og han har en bra stemme! Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Pål: må høre låta før man kjøper vettu ;) Har jo kjøpt diverse i det siste.... Dire Straits, Chris Rea, Enya, Celine Dion m.fl. Joda det vet vi jo... Tidenes Jule-CD er uten tvil Mariah Carey... Mvh Pål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 dansband, svensktoppen og country.. bleh Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 SØK, og du skal finne! :google Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg