Gå til innhold

Ett lite stereobygg i en liten bil!

Ranger emnet

team-nor

Anbefalte innlegg

Søstern ble 18 år og kjøpte seg polo! Så da måtte storebror hjelpe til med litt stereo så ho spiller ifra guttene! :fatality: AlpineiPolo.jpgPolobak.jpghttp://i127.photobucket.com/albums/p140/team-nor/Basskassentarform.jpg[/img][/img]ForsterkereiPolo.jpgPolopuslespill.jpgHeltrdrill.jpgLyden Ble sykt bra både i frontsett og bass!! Men finish skal finpusses og gjøres om litt utover vinteren!

Volvo Team børnout!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Nice.. Hvor lang tid har du brukt på dette ca? Hører du noen som helst ulyder med de portene?

Jeg tenkte akkurat på det samme, men det er arealet av porten som "egentlig" betyr noe. Samme mengde luft skal gjennom, vet du.

Personlig ville jeg ha gårr for en port som var noe lavere men bredere.

Veldig lett å få blåselyder i slike porter hvis en ikke vet hva en holder på med.

Et lite tips til trådstarter:

Trykk på "Enter"-knappen etter at du har lagt inn et bilde. da slipper tråden din å bli 89 cm bred... Ingen har vel såå brede PC-skjermer...?:anger:

Ellers et pent bygge!

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Jeg tenkte akkurat på det samme, men det er arealet av porten som "egentlig" betyr noe. Samme mengde luft skal gjennom, vet du.

Personlig ville jeg ha gårr for en port som var noe lavere men bredere.

Veldig lett å få blåselyder i slike porter hvis en ikke vet hva en holder på med.

Et lite tips til trådstarter:

Trykk på "Enter"-knappen etter at du har lagt inn et bilde. da slipper tråden din å bli 89 cm bred... Ingen har vel såå brede PC-skjermer...?:anger:

Ellers et pent bygge!

Mvh

Pål

Bruker slot porter selv i hjemme-subbene mine.

Selvfølgelig er det mulig å fremkalle portstøy, men man hører det aldri på musikk eller film.

Hvem sitter vel og hører på 20 Hz sinus på full guff?

Disse portene er 5,4x45x110 cm...

IMG_1517.jpg

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet like godt som meg Stian at det er fare for å få portstøy med de ekstremt smale portene som trådstarter har laget!

Dine porter ser bra ut.

Mvh

Pål

Jepp, men det er temmelig høy tuningfrekvens på den kassen hans og...

Over 50 Hz ser det ut til :wonder:

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider