nilsgeorg Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Skal nå om 4 uker sende bilen min inn til hel lakkering, men har enda mye små arbeid som jeg skal prøve å få gjort selv før jeg sender bilen ifra meg. Å det største problemet mitt nå er den sorte plastikken på støtfangerene å listene på bilen... disse har etter mange år bynt å bli ganske så går, å jeg har prøvd det meste får å få disse fine igjen uten at det har funket. Har funnet flere vaskemiddel for dette som gjør plastikken fin å svart, men dette varer bare til første regn dag, så ser det likens ut. Noen her som vet noe som kan funke? Har sett en slik post her før, men klarer ikke å finne den, så håper noen kan gi meg et fornuftig svar. Har egentlig ikke lyst til å bynne å bruke varmepistol og slikt på listene, så hvis noen vet om et middel eller triks får å fikse dette så blir jeg glad NiX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Broren min har en golf som han lakkerte grillen svart matt. Ser som ny ut og det holder lenge uten at den blir grå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Denne skal visst funke ganske bra!!:) Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg