Gå til innhold

Sterk bakhjulsdreven bil til maks 20k. Trenger råd!

Ranger emnet

Nytern

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gode forslag, t0ffy! 190 kan jeg rett og slett ikke kjøpe en til av. Hehe.. 230'en virka ok, 740GL blir litt for slapt trekkbilmessig.

Mess: Hehe.. Leke gjør jeg med 190'en:) Er jo ingen uting at bilen er med på litt moro hvis en får behovet, men prøver liksom å finne meg en fornuftig men samtidig litt sterk bil :)

Den 740Tic'en har jeg sikla endel på, virker ganske ok.

Sett litt på denne da: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1288376

Aner ikke hvordan det er å få hengerfeste på disse. Hadde vært litt gøy med ambulanse. Hadde skilt seg ut ihvertfall.

Dere kommer med svært gode forslag, takktakk :)

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driftsikkerhet, bensinøkinomi og billige deler: TOYOTA

Minuset med toyota, er at det er ikke noen cruise bil og har ikke noe særlig store motorer.. i allefall ikke på 80 tallet. nå kommer jo toyota endelig med skikkelige dieselmotorer og da.

Vent til noe skikkelig går sund på ei merce.. styresnekka elns for eksempel.. koster flesk og duppe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode forslag, t0ffy! 190 kan jeg rett og slett ikke kjøpe en til av. Hehe.. 230'en virka ok, 740GL blir litt for slapt trekkbilmessig.

Mess: Hehe.. Leke gjør jeg med 190'en:) Er jo ingen uting at bilen er med på litt moro hvis en får behovet, men prøver liksom å finne meg en fornuftig men samtidig litt sterk bil :)

Den 740Tic'en har jeg sikla endel på, virker ganske ok.

Sett litt på denne da: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1288376

Aner ikke hvordan det er å få hengerfeste på disse. Hadde vært litt gøy med ambulanse. Hadde skilt seg ut ihvertfall.

Dere kommer med svært gode forslag, takktakk :)

Bare å kjøpe orginalt, ellers så får du lampe som lyser.

Kjøper du uorginalt, så er det noen få som blir som orginalt. Autotrio trur jeg har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg 2 kandidater.. Den ene står 1km unna meg. Stasjonsvogn :D

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1294957

Denne virker svært bra, prøvekjørte den i dag og må si jeg likte den veldig godt. Er eid av eldre gubber siden ny, så regner med at den ikke akkurat er svinkjørt.. Automat og Stv.. Uffda.. Men den skal være en trekkbil/langtur/cruisebil. Dette bør den da passe godt til? Motor gikk heeelt nyydelig.

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1283006

Sedan. Eier skal eu-kontrollere denne neste Mandag. Den virker jo forsåvidt ok, liker manuelt gir og sedan. Men denne er jo ungdomskjørt. Selger nevnte at motor tikker litt og kast i ei skive.

Begge skal være relativt ok for rust.

Ja, vad tycks?

SVÆRT forvirra sjøl.. Sedanen frister MYE pga manuelt gir og litt småstæsj, stv virker veldig godt vedlikeholdt.

Vet ikke jeg ass... Uff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Her kjøpes og selges over lav sko :D Går litt i tap, men det får gå. Har det moro :) Merca er en keeper.. Ingen tvil. Finner jeg en god 740tikktakk blir nok det en keeper og. Da har jeg rett og slett ikke plass til flere biler:) Har kun Merca nå, trenger trekkbil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for en 740 du.

Hadde det for en stund siden jeg også, og det er den beste bilen jeg har hatt, og angrer for at jeg solgte den.

Har kjørt mercedes w124, og 190E også.

Med de volvoene jeg har hatt, har det aldrig vært noe problem å komme seg frem på vinterføre, og jeg lo av folk som sto fast.

Nå står jeg der med en stjernegris selv.

Da ble det innkjøpt en volvo 240 som vinterbil, så nå får mercedesen stå når de verste snøfallene kommer.

Er det skikkelig grisvær, da plukker jeg frem en gammel 245GLT, som har gått 365000km, uten noen problemer.

Har aldrig hatt noen problemer med bilen, ennå den har vært i familiens eie siden den hadde gått 139.000.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider