Kenito Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Så en svart, men ganske shabby AE86 i lillestrøm for et par dager siden, noen som vet noe om denne? Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Den er ikke mye shabby, kun at den er under oppbygging! Er overladning, ribba innvendig, bur, tilleggsprut++, altså mye morro i den!:D Kommer til å kunne sees på de fleste driftetreffene neste år;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Nei?.. Liker ikke turbo og presse på disse.. Omgjøring til 7A-GE 20v er tingen.... Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Hehe, får vente å se;) Overladning er alltid morro spørr du meg, spent på å se hvordan dette flytter seg! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Seff, er jo for overlading jeg også, men ikke akkurat i en AE86, kult bil vet :) der 4A-GE N/A motoren regjerer:) Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Turbo er jo framtiden :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Hehe, jeje, smaken er som baken!:D Enig i at det er kult-bil, men overladning er ikke feil uannsett hvordan man vrir og vender på det spørr du meg, da skal det være ekstreme tilfeller!:D Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Hehe.. Du har vel overladning sjøl du så.. :) hehe.. Du som kjenner Jarle, ikkesant? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Hehe.. Du har vel overladning sjøl du så.. :) hehe.. Du som kjenner Jarle, ikkesant? Ja, har overladning, på 2/3 av bilene mine, vurderer sterkt å sette på den siste og:D Hehe... Får ny vinterbil snart, og der får jeg med flens til turbo, så får se om ikke den blir bygd om også! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Seff, liker turbo på det meste selv, men akkurat AE86'en er litt spessiel, skal være respons osv, en driftingbil, ikke en effekt og røyknedleggings maskin :) Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Er dette Sivert sin? Isåfall, hvordan ligger han an med den? :) Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aikio Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Hehe... etter hva jeg har merka så går det sakte frem med sivert, men han begynte å nærme seg ferdig sist jeg snakka med han... den er nok klar til våren for å si det sånn... Siter - 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter - 1974 Mazda 818 DeLuxe x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :( x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Hehe... etter hva jeg har merka så går det sakte frem med sivert, men han begynte å nærme seg ferdig sist jeg snakka med han... den er nok klar til våren for å si det sånn... Høres bra ut! Blir kult å se. :thumb Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Seff, liker turbo på det meste selv, men akkurat AE86'en er litt spessiel, skal være respons osv, en driftingbil, ikke en effekt og røyknedleggings maskin :) HAHAHAHA Nei for det er jo ikke respons i turbomotorer.......... Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 HAHAHAHA Nei for det er jo ikke respons i turbomotorer.......... :D:D:D Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg