Anonym010101 Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Jeg har en Mazda 626 2.0l forgasser, og skal skifte termostat på denne, termostaten har et lite luftehull, spørsmålet mitt er hvilken vei dette luftehullet skal stå i termostathuset, termostaten passer alle veier i huset! Kanskje det er det samme hvor luftehullet blir plassert i termostathuset? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Legg det så det ligger høyest mulig...det er der for å få ut luft etter oppstart. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Det skulle du sjekket før du tok ut den gamle :D Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anonym010101 Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Det skulle du sjekket før du tok ut den gamle :D Ikke strø salt i såret nå da! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg