EyeLid Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Vel, det passer seg kanskje best under Audi kategorien, da det dreier seg om urquattro, rally quattro, Sport quattro, S1 osv. Startet med at jeg handlet meg tyske Audi Tuning hos Narvesen, og det stod om http://www.urquattroshop.de og deres nye 2oo7 kalender. Her snakker vi A2 formatet og litt skikkelige bilder! Så, litt ok julegaveønske eller presang til seg selv, dette gjør seg i stua! (selv om sambo'en ikke er heeeelt nögd : smil : ) Tok ca 2 uker, og slapp igjennom tollen uten noe mer betaling. ;) NB! Jeg har ingenting med den webshopen å gjøre. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heff_88 Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 da ble jula reddet i år også, :spin betalte du med nettbank eller.? så ut som jeg bare hadde et alternativ, og det var cash on delivery,passer meg egentlig best,ettersom jeg er grønn på betaling over nett. Siter - 80 quattro 5e x 85 Audi Coupe Gt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 ved bestilling får man tilsendt faktura på mail. I denne er det opplyst IBAN og Swift (samt navn og adresser selvf.), så det er bare å fylle inn i nettbanken som internasjonal betaling ;) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg